کارمندان پشت میز کنار پنجره بنشینند

به گزارش سهندبلاگ، یک مطالعه ادعا نموده است که نشستن پشت میز نزدیک به پنجره ممکن است باعث تمرکز و بهره وری بیشتر افراد در کار گردد تا اینکه اطراف آنها دیوار باشد.

کارمندان پشت میز کنار پنجره بنشینند

به گزارش خبرنگاران، یک مطالعه ادعا نموده است، نشستن پشت میز نزدیک پنجره ممکن است باعث تمرکز و بهره وری بیشتر افراد در کار گردد تا اینکه در اطراف دیوار بنشینند.

محققان از کارمندان یک شرکت بین المللی فناوری در لندن نظرسنجی و از آنها درباره رضایت خود از فضای کاری پرسش و پاسخ کردند.

این تیم از پژوهشگران تأکید کردند، برای تأیید جهانی بودن یافته ها به مطالعات بیشتری احتیاج است؛ محققان پس از آنالیز کارمندان در یک دفتر، به این نتیجه رسیدند که داشتن کنترل بصری بیشتر در کار باعث رضایت خاطر و کارآیی بیشتر کارمندان می گردد.

این تیم گفت، یافته های به دست آمده به مدیران اداره ها یاری می نماید تا در بازسازی ادارات پس از تعطیلی بحران جهانی بهداشت کووید 19 ابتکار عمل داشته باشند و با توجه به نتایج، بازسازی طوری رقم بخورد که با خروجی بیشتر در کار کارمندان همراه باشد.

این مطالعه توسط کرستین سایلر و همکارانش در کالج دانشگاه لندن صورت گرفته است و یافته های کامل آن در مجله PLOS ONE منتشر شد.

منبع: فارس

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13912

به "کارمندان پشت میز کنار پنجره بنشینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان پشت میز کنار پنجره بنشینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید