خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید

به گزارش سهندبلاگ، سبزوار- خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسیده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید

دکتر فاطمه نوده روز چهارشنبه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: هم اینک 13 نفر از مجموع 19 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری شده بودند بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی را از مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر و بیان نمود: همه مردم باید با جدیت هرچه تمامتر به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل نمایند.

وی گفت: هم اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار ویروس کووید 19، دست اندرکاران حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بطور شبانه روزی در این ارتباط فعالیت دارند.

دکتر نوده اضافه نمود: مرکز آموزشی درمانی واسعی در شهر سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن 44011333 هرگونه پرسش و ابهام خود را پیرامون بیماری همه گیر و نکات بهداشتی مرتبط با آن طرح کرده و از کارشناسانی که بطور ویژه در مورد بیماری کرونا آموزش دیده اند پاسخ بگیرند.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستان های یاد شده در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7363

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید