افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی

به گزارش سهندبلاگ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی به طور چشمگیری افزایش یافته است اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مهمترین راه چاره پیشگیری از بروز کرونا محسوب می گردد.

افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی،دکتر مهدی قلیان با بیان اینکه در حال حاضر هزار و228 بیمار کرونایی در بیمارستانهای این استان بستری شده اند. خاطر نشان کرد: تعداد بستری شدگان در بیمارستانهای خراسان رضوی به 349 نفر در روز رسیده است در حالی که این تعداد ابتدای سال جاری 130 نفر در روز بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در بخشهای مراقبت های ویژه خراسان رضوی به 270 نفر افزایش یافته و مرگ و میرهای ناشی از آن نیز در این استان 2 رقمی شده است.

وی از افزایش شهرستانهای دارای شرایط قرمز از نظر کرونا در استان خراسان رضوی به 13 شهرستان اطلاع داد و اضافه نمود: براساس نرم افزار ماسک این شهرستانها شامل مشهد، نیشابور، سبزوار، طرقبه شاندیز، گناباد، تربت جام، صالح آباد، قوچان، تربت حیدریه، بردسکن، کاشمر، کوهسرخ و بجستان است.

دکتر قلیان اول ادامه داد: همچنین در حال حاضر 15 شهرستان استان خراسان رضوی در شرایط نارنجی و پنج شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13407

به "افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید