خبرنگاران مدیر شرکت نفت: توزیع گاز مایع در کرمان الکترونیکی می گردد

به گزارش سهندبلاگ، کرمان - خبرنگاران - مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از 20 مردادماه امسال در این استان بر بستر الکترونیک عملیاتی می گردد.

خبرنگاران مدیر شرکت نفت: توزیع گاز مایع در کرمان الکترونیکی می گردد

سیدباقر نورالدینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ابتدا از 2 استان کلید خورد و پس از آن در دیگر استان ها به صورت پله ای اجرا می گردد که بعد از اجرایی شدن این طرح در استان ها، مسائل آن برطرف شده است.

وی گفت: پس از وارد کردن کارت بانکی سرپرست خانوار و ثبت در سایت، به صورت ماهانه سهمیه کپسول گاز در سیستم ذخیره می گردد و مردم می توانند در یکی از عوامل توزیع گاز مایع سهمیه خود را دریافت نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: هدف از اجرای این طرح توزیع و دریافت سوخت سریعتر و آسانتر بین خانوار و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه است.

وی توضیح داد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در راستای توزیع عادلانه و برطرف نواقص شبکه در استان کرمان اجرایی می گردد.

نورالدینی اضافه کرد: بعضی از اهالی استان کرمان در فصل سرما برای تهیه کپسول گاز مایع دچار مشکل می شدند لذا شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سامانه نیوتجارت آسان را برای تمام مصرف نمایندگان گاز مایع کپسول بر بستر الکترونیک و کارت بانکی اجرا می نماید.

وی خاطرنشان کرد: صنوفی که از گاز مایع استفاده می نمایند نیز در سامانه کارت بانکی را ثبت و جزو مشمولان این طرح می شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: این طرح به صورت هدفمند و نظام مند، توزیع عادلانه بهتر با قیمت مصوب را به مصرف نماینده ارائه می نماید.

وی ادامه داد: مردم می توانند از هشت تاسیسات شرکتی گاز مایع و 19 تاسیسات مردمی در استان کرمان گاز مایع مورد احتیاج خود را تامین نمایند و عاملان توزیع پوزهای بانکی را در اختیار افراد قرار می دهند و تا به امروز 30 درصد عاملان توزیع پوز بانکی خود را دریافت نموده اند.

وی بیان داشت: افرادی که در سامانه Newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام می نمایند، کارت بانکی و کلیات را ثبت و مشمول این طرح می شوند و با مراجعه به عاملان توزیع مبلغ عادلانه و سهمیه خود را دریافت می نمایند.

نورالدینی با بیان اینکه برای هر خانوار سه کپسول سهمیه در ماه در نظر گرفته شده است گفت: اتباع دارای مجوز نیز می توانند در سامانه ثبت نام نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: همچنین توزیع نفت گاز در بستر هوشمند را در استان کرمان اجرایی کردیم که آن طرح نیز به خوبی پیش می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9740

به "خبرنگاران مدیر شرکت نفت: توزیع گاز مایع در کرمان الکترونیکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیر شرکت نفت: توزیع گاز مایع در کرمان الکترونیکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید