خبرنگاران کاشت سه میلیون بوته گل بهاره در همدان

به گزارش سهندبلاگ، همدان- خبرنگاران - معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز سه میلیون بوته گل فصلی و دائمی در سطح این شهر در حال کاشت است.

خبرنگاران کاشت سه میلیون بوته گل بهاره در همدان

به گزارش خبرنگاران وحید علی ضمیر روز چهارشنبه در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: از 15 اسفندماه عملیات کاشت گونه های فصلی و دائم در سطح شهر آغاز شده و در حال سرانجام یافتن است.

وی اعلام نمود: این گلها شامل بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله در سطح بوستان ها، میادین، بلوارهای شهر کاشته می شود که با توجه به ظرافت و وجود گل های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می بخشد.

معاون شهردار همدان افزود: هم اکنون کمیته استقبال از بهار در شهرداری همدان تشکیل شده تا محیطی درخورشان کهن دیار هگمتانه برای عید نوروز ایجاد شود.

علی ضمیر درخصوص آماده سازی پارک ها و بوستان ها ادامه داد: فعالیت آب نماها، کاشت گونه های فصلی و دائمی، درخت و درختچه، بازپیرایی فضای سبز، رسیدگی و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک ها، تعمیرآبخوری ها و شیرآلات، رنگ آمیزی و شستشوی آبنماها و مبلمان پارک ها، نصب و رفع نقص وسایل تفریحی و ست های ورزشی، شستشوی جداول، معابر، پارکها و بررسی شرایط سطل ها و باکس های زباله داخل پارک ها از جمله مواردی است که شهرداری همدان برای استقبال از نوروز در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه تمامی گروه های امدادی و خدماتی شهرداری همدان در هفته سرانجامی سال و نیز ایام نوروز در آماده باش قرار خواهند داشت، گفت: نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در این ایام شیفت بندی شده اند و با حداکثر نیرو آماده امدادرسانی هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اعلام نمود: شب بازار پیاده راه بوعلی و امام (ره) نیز دراین ایام ساماندهی شده اند و در ساعات محدودی از شب می توانند بساط فروش داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13106

به "خبرنگاران کاشت سه میلیون بوته گل بهاره در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاشت سه میلیون بوته گل بهاره در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید