دانشگاه آزاد 12 بیمارستان تابعه در سراسر کشور دارد

به گزارش سهندبلاگ، مدیر کل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه دارای 12 بیمارستان تابعه در سراسر کشور از جمله در تهران، مشهد، تبریز، اردبیل، شاهرود، یزد، اصفهان و مازندران است.

دانشگاه آزاد 12 بیمارستان تابعه در سراسر کشور دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، قاسم بگلو مدیر کل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: جلسه جمع بندی آموزشی اعتبار بخشی درمانی بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور آمادگی بیمارستان های این دانشگاه در دور جدید اعتباربخشی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با حضور مسئولان مربوطه به همت دفتر توسعه خدمات سلامت برگزار گردید.

وی اضافه نمود: اعتباربخشی بیمارستان ها ارزیابی سیستماتیک مراکز ارائه خدمات سلامت با استاندارد های تعیین با تأکید بر بهبود مداوم کیفیت، محور بودن بیمار و ایمنی بیماران و کارکنان است و ارزیابی بیمارستان های کشور توسط وزارت بهداشت انجام می گردد.

بگلو اظهار کرد: دفتر توسعه خدمات سلامت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای رعایت استاندارد های اعتباربخشی و ارتقاء کیفیت بیمارستان های این دانشگاه به طور مستمر به ارزیابی های درونی پرداخته و پس از تعیین شدن نقاط ضعف و قوت، جلسات مختلف آموزش حضوری و مجازی را به منظور تطابق با آخرین استاندارد های وزارت بهداشت برگزار کرد.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: در طی سال های اخیر بیشتر بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی پیروز به کسب درجه یک شده اند.

وی اضافه نمود: دفتر توسعه خدمات سلامت در راستای اعتباربخشی جدید وزارت بهداشت که در ماه جاری صورت می گیرد اقدامات مختلف از جمله آموزش و ارزیابی های مختلف انجام داده و امید است با همکاری مسئولان متعهد و دلسوز بیمارستان ها در رعایت استاندارد های اعتباربخشی، شاهد نتایج مطلوب باشیم.

بگلو در انتها اظهار داشت: این دانشگاه دارای 12 بیمارستان تابعه در سراسر کشور از جمله در تهران، مشهد، تبریز، اردبیل، شاهرود، یزد، اصفهان و مازندران است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5647

به "دانشگاه آزاد 12 بیمارستان تابعه در سراسر کشور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد 12 بیمارستان تابعه در سراسر کشور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید