دعوتیوسرن از دانشمندان و هنرمندان جوان برای ارائه سخنرانی های کوتاه و آثار هنری

به گزارش سهندبلاگ، رویداد بهاره یوسرن 2020 و روز یوسرن در چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک، 27 تا 29 فروردین ماه 99 در سالن اجلاس سران برگزار می گردد و محققان و هنرمندان جوان می توانند تا فردا 10 بهمن ماه برای حضور در بخش مینیاتور تاک این رویداد اعلام آمادگی و ثبت نام نمایند.

دعوتیوسرن از دانشمندان و هنرمندان جوان برای ارائه سخنرانی های کوتاه و آثار هنری

به گزارش خبرنگاران، شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی یوسرن، ثبت نام برای دومین دوره مینیاتور تاک (USERN mTalk) خود را شروع نموده است. منظور از مینیاتور تاک، سخنرانی های کوتاه شش دقیقه ای هستند که در کنار آن یک هنرمند به ارائه اثر هنری(آرت پرفورمنس) در مدت 6 دقیقه می پردازد و بدین ترتیب علم و هنر به زیبایی در کنار هم قرار می گیرند.

یوسرن از علاقه مندان به ارائه سخنرانی های کوتاه دعوت به عمل آورده است که در صورت تمایل به شرکت در این رویداد که همزمان با چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک برگزار می گردد، تا تاریخ 10 بهمن ماه (30 ژانویه) آمادگی خود برای حضور را در فرم به نشانی https://bit.ly/2RcaYEE اعلام نمایند.

شبکه جهانی یوسرن همچنین از هنرمندان جوان دعوت نموده است در صورت تمایل به ارائه اثر هنری همگام با سخنرانی، تا 10 بهمن ماه در فرم اینترنتی به آدرس https://shorturl.at/bktER اعلام آمادگی نموده و آثار هنری خود اعم از نقاشی، موسیقی، خطاطی و... را به ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

مزایای شرکت در مینیاتور تاک یوسرن چیست؟

سخنرانی های کوتاه یوسرن یا ارائه 6 دقیقه ای از سوی محققان و دانشمندان جوان درباره یکی از موضوع های مورد پژوهش آن ها، در عین حال یک رقابت علمی به حساب می آید و برگزیدگان پس از رقابت با یکدیگر و داوری توسط اساتید برتر، در پنجمین کنگره جهانی یوسرن در سال 2020 موضوع خود را به صورت سخنرانی ارائه خواهند داد. طی این دوره محققین جوان علاوه بر توانایی و تسلط علمی خود، از نظر دیگر مهارت ها مانند چگونگی ارائه، مهارت های سخنرانی و ... نیز ارزیابی می شوند.

برگزیدگان بخ ش هنری این دوره نیز در پنجمین کنگره جهانی یوسرن در سال 2020، همزمان با ارائه سخنران های جوان، به خلق آثار هنری خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگاران، چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک نیز با همکاری انجمن ژنتیک ایران و یوسرن، 27 تا 29 فروردین ماه همزمان با رویداد بهاره یوسرن، در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنگره می توانند به نشانی geneticscongress.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6591

به "دعوتیوسرن از دانشمندان و هنرمندان جوان برای ارائه سخنرانی های کوتاه و آثار هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوتیوسرن از دانشمندان و هنرمندان جوان برای ارائه سخنرانی های کوتاه و آثار هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید