دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

به گزارش سهندبلاگ، روانشناسان معتقدند جایگاهی که ما در آن زندگی می کنیم تأثیر زیادی بر روی خلق و خو و رفتار ما خواهد داشت.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آف دکور، بنابراین اگر می خواهیم زندگی آرام تر و بهتری داشته باشیم باید برای محیط اطراف خود و طراحی و چیدمان آن هم انرژی بگذاریم، مخصوصاً اتاق خواب که جایگاهی برای حفظ آرامش می باشد و بعد از تنش ها و دغدغه های روزانه به آن پناه می بریم.

پس برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید نکات مختلفی را رعایت کنید ، به خصوص اگر این اتاق خواب را برای فرزند دختر خود در نظر دارید باید توجه داشته باشید که دخترها روحیات حساسی دارند، پس بهتر است با استفاده از نکاتی که به آن ها اشاره می کنیم چیدمان زیباتری برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه داشته باشید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

برای این که چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را انجام دهید باید اول از همه سبک معینی را برای آن در نظر بگیرید تا وسیله ها را مطابق با آن خریداری کنید که البته بهتر است این سبک پیرو سبک کلی منزل شما باشد تا تناسب در آن برقرار گردد.

بعد از اینکه سبک کلی معین شد، تم رنگی ویژه ای را برای آن در نظر بگیرید تا همه رنگ ها در هارمونی با همدیگر انتخاب شوند و در انتخاب نوع رنگ ها شخصیت و ویژگی های اخلاقی فرزند خود را هم در نظر بگیرید.

به طور مثال اگر فرزند بیش فعال و پر جنب و جوشی دارید از رنگ های هیجانی مثل قرمز و نارنجی استفاده نکنید ، زیرا این احساس را در آن ها چندین برابر می نماید و بهتر است از رنگ های آرامش بخش در اتاق آن ها بهره ببرید و برعکس.

برای این که چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بهتر انجام گردد باید به سن و سال آن ها هنگام خرید وسایل دقت کنید و اگر سن او در حدی است که می تواند برای وسایل اتاق خود نظر بدهد از او نظرخواهی کنید و وسایل را به گونه ای خریداری کنید که با رشد او در سن بلوغ احتیاج به تعویض آن ها نباشد.

در صورتی که فرزند شما به مدرسه می رود بهتر است در اتاق او میز تحریر و جایگاهی برای مطالعه قرار دهید که برایش لذت بخش باشد و ساعت هایی را برای انجام تکالیف خود اختصاص دهد و به طور کلی باید فضای اتاق به نحوی باشد که از قرار دریافت در آن لذت ببرند.

رنگ اتاق خواب دخترانه

همانطور که گفته شد رنگ ها تاثیر زیادی روی روحیات انسان ها خواهند داشت، پس اگر می خواهید برای اتاق خواب دخترانه رنگی انتخاب کنید بهتر است خود را محدود به استفاده از رنگ های بخصوصی نکنید.

خیلی از افراد هستند که تصور می نمایند فقط باید در اتاق خواب دخترانه از رنگ صورتی استفاده گردد، اما اگر فرزند شما به رنگ های دیگری علاقه نشان می دهد او را محدود نکنید و از همان رنگ ها در اتاق خوابش بهره ببرید.

سعی کنید با قرار دادن طبقه ها و شلف های مختلف در اتاق خواب او وسایل را به صورت منظم در سر جای خود قرار دهید تا از همان سنین پایین تر به آن ها نظم را آموزش دهید.

مدل پرده اتاق خواب دخترانه

یکی از عناصری که در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار چشمگیر است و خیلی از خانواده ها به آن توجه زیادی ندارند، پرده اتاق خواب دخترانه است و بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با فضا همخوانی بیشتری داشته باشد زیرا پرده ها قسمت زیادی از دیوار را به خود اختصاص می دهند.

اگر علاوه بر زیبایی ، به جنس و ویژگی های دیگر آن هم دقت کنید چیدمان زیباتری در اتاق خواب خود خواهید داشت. پس در انتخاب طرح و رنگ پرده اتاق دخترانه دقت کافی را داشته باشید .

اگر اتاق فرزند دختر شما در جایی واقع شده است که از قسمت های دیگر و از همسایه ها به آن اشراف دارند از پرده های ضخیم بهره ببرید تا فضای شخصی و خصوصی بیشتر رعایت گردد.

در کنار این پرده می توانید از فرش متناسب با فضای اتاق بهره ببرید. به طور مثال اگر اتاق طرح و رنگ شلوغی دارد از فرش هایی با زمینه ساده بهره ببرید تا تعادل در فضا برقرار گردد و یا برعکس اگر همه قسمت ها ساده و تک رنگ هستند می توانید از فرش نقش و نگار دار بهره ببرید تا یکنواختی را بشکند.

برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می توانید از تابلوهای هنری یا عکس هایی بهره ببرید که برایش جذاب است.

اگر فرزند شما در سنین پایین واقع شده است می توانید از شخصیت های کارتونی محبوب او برای تزیین اتاق بهره ببرید.

اگر احتیاج دارید که فضا نورگیر باشد می توانید از پرده های توری و حریر برای دیوارهای اتاق خواب دخترانه بهره ببرید . همچنین برای تزیین دیوارها و پوشش نواقص می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح های جذاب دخترانه بهره ببرید.

هرچه پرده رنگ روشن و شادتری داشته باشد، تاثیر بیشتری بر روحیات آنها خواهد داشت.

اگر از پرده های کرکره ای در اتاق خواب بهره ببرید می توانید از تولیدنماینده ها بخواهید که طرح های عروسکی و کارتونی روی آنها حک نمایند.

راهنمای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه در مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم نموده تا آن ها بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را به وسیله مجله آف دکور مطالعه نمایند در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بهترین چیدمان را داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7570

به "دکوراسیون اتاق خواب دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق خواب دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید