تور ارزان هند: دیدنی های در سفر به کوچی هند چیست؟

به گزارش سهندبلاگ، شهر کوچی در سواحل جنوب غربی هندوستان واقع شده است. فضای این شهر از نقطه نظر معماری و فرهنگ، ویترینی است که از چین، هلند، بریتانیا و پرتغال اثر گرفته است. معماری و آثار تاریخی موجود در این شهر از جمله دیدنی هایی هستند که گردشگران را به سمت خود جلب می نمایند. برای کسانی که اهل پیاده روی و دوچرخه سواری هستند، این شهر بسیار مجذوب کننده است. زیرا برای گشت و گذار در آن احتیاج چندانی به وسایل نقلیه وجود ندارد. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا از دیدنی های سفر به کوچی هند برای تان بیشتر بگوییم.

تور ارزان هند: دیدنی های در سفر به کوچی هند چیست؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

سفر به کوچی

بازدید از کلیسای سنت فرانسیس St. Francis Church

کلیسای سنت فرانسیس یکی از قدیمی ترین و شاید قدیمی ترین کلیسای اروپایی در کشور هند است. این مکان در سال 1503 به وسیله پرتغالی های در هند بنا شد و انگلیسی ها و هلندی ها هم در ساخت آن نقش هایی را بر عهده داشتند. یکی از دلایل معروفیت این کلیسا، دفن کردن کاشف بزرگ وَسکو دوگاما در آن است. قیمت بلیط هواپیما

تماشا موزه و تئاتر فولکلور کِرالا

این موزه مملو از آثار تاریخی فولکلوریک است و سه طبقه دارد. هر روز عصر در ساعت شش بعداز ظهر در این مکان اجراهایی برگزار می گردد و پایکوبی و تئاتر روی صحنه می رود. برای علاقه مندان به تاریخ و هنر، بازدید از این موزه به شدت مجذوب نماینده خواهد بود.

کاخ هلندی ماتانچِری

ماتانچری یکی از منطقه ها و محله های قدیمی کوچی است که در آن بناهایی از زمان استعمار هند به جا مانده است. کاخ هلندی ماتانچری از تماشای ترین بناهای این محله به شمار می رود و در سال1555 به وسیله پرتغالی ها بنا شده است. در سال 1663 هم هلندی ها آن را بازسازی نموده اند. داخل این کاخ، آثار و نقاشی هایی از پادشاهان دیده می گردد. رایج ترین جشنواره هند

رفتن به خیابان پرینس Princess Street

خیابان پرینس، یکی از قدیمی ترین خیابان های کوچی است و در آن می توانید شاهد فروشگاه ها، رستوران ها، گالری های و کافه های فراوانی باشید. خرید سوغاتی های محلی از این خیابان هم یکی از مجذوب نمایندهیت هایی است که معمولا گردشگران از دست نمی دهند. شور و شوق رفت و آمدی که در این خیابان وجود دارد، آن را برای گردشگران به شدت مجذوب نماینده می نماید.

تماشای برنامه های پایکوبی و حرکات موزون

کاتاکالی نوع خاصی از پایکوبی باستانی هندی است که در بازدید از کوچی می توانید به مراکز اجرای آن بروید و شاهد پایکوبیی داستانی و جالب باشید. پایکوبینده ها برای یافتن تسلط در این نوع از پایکوبی، سال ها تمرین می نمایند. برنامه پایکوبی کاتالاکی با پوشیدن نقاب ها و لباس های ویژه از سوی پایکوبینده ها آغاز می گردد و طی آن یک داستان اساطیری هندی برای مخاطب بازگو می گردد. جاذبه های گردشگری هند

استفاده از خدمات ماساژ و طب سنتی

هند همیشه در امر طب سنتی و گیاهی و تسلط بر انواع ماساژ مطرح بوده است. در سفر به کوچی هم می توانید از خدمات نام برده بهره مند شوید و خودتان را به یک مرکز اسپای تخصصی دعوت کنید تا خستگی های سفر را با یک ماساژ خوب از تن تان خارج نمایند.

شرکت در کلاس های آشپزی

آشپزی اهالی کوچی هم حرف ندارد. طعم ادویه ها، غذاهای دریایی با نارگیل برای بیشتر گردشگران به شدت مجذوب نماینده و دوست داشتنی است. حال جالب است که بدانید اگر به سبک آشپزی این شهر علاقه مند باشید در طول سفر خود می توانید در کلاس های آموزشی مفرحی که در کوچی وجود دارد هم دوره ای کوتاه و حرفه ای را بگذرانید. نکات سفر به هندوستان

در آخر سفر به کوچی

هند، سرزمین مجذوب نماینده و اسرارآمیزی است. در هر گوشه آن می توان شاهد تماشای های بسیاری بود که هر یک از تاریخی قدیمی صحبت می نمایند. شهرهای مختلف این کشور از جمله کوچی برای یک سفر متفاوت و به یادماندنی بسیار مناسب هستند. تجربه هایی که از ملاقات فرهنگ و تاریخ یک کشور در کوچی به دست می آورید به شدت مجذوب نماینده و دوست داشتنی خواهد بود. طبیعت، آداب و رسوم، غذاها و نمایش ها، تفریحات مختلف مانند قایق سواری و… در این شهر باعث می گردد که سفری مملو از تجربه های متفاوت و مجذوب نماینده برای تان شکل بگیرد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15901

به "تور ارزان هند: دیدنی های در سفر به کوچی هند چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: دیدنی های در سفر به کوچی هند چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید