راستی آزمایی پیغام های واتس اپ ساده می گردد

به گزارش سهندبلاگ، واتس اپ به منظور مقابله با انتشار پیغام های جعلی و دروغین به وسیله این شبکه اجتماعی و به خصوص به وسیله بازنشر پیغام های سایرین قابلیت هایی را در نظر گرفته است.

راستی آزمایی پیغام های واتس اپ ساده می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، واتس اپ دیروز از افزوده شدن قابلیت تازه ای به این پیغام رسان اطلاع داد که به کاربران امکان می دهد تا در وب برای راستی آزمایی پیغام های بارها بازارسال شده را جستجو نمایند.

تا پیش از این واتس اپ برای پیغام هایی که بیش از 5 بار ارسال می شدند نماد پیکان دوتایی را در نظر می گرفت. اما از این پس یک نماد ذره بین نیز برای تاکید در کنار پیغام های یادشده نمایش داده می گردد. اگر کاربری بر روی این ذره بین کلیک کند، مرورگر او نتایج جدید را نمایش می دهد یا اطلاعات دیگری را که در خصوص محتوای بازنشر شده در دسترس است، در اختیار کاربران قرار می دهد.

واتس اپ برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران اصل این پیغام ها را نمایش نمی دهد. این خدمات فعلا در برزیل، ایتالیا، ایرلند، مکزیک، اسپانیا، انگلیس و آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

کاربران برای استفاده از خدمات یادشده باید آخرین نسخه از واتس اپ را برای آی او اس، اندروید و وب بارگذاری نمایند. واتس اپ از سال 2019 کوشش های خود برای مقابله با انتشار اطلاعات دروغین را شدت بخشیده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9749

به "راستی آزمایی پیغام های واتس اپ ساده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستی آزمایی پیغام های واتس اپ ساده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید