راهنمای خرید خودروی ارزان دنده اتوماتیک

به گزارش سهندبلاگ، خودروی ارزان دنده اتوماتیک چی بخریم؟ این سوالی است که ما در حین نوشتن این مطلب در ذهن داشتیم و تمام کوشش خودمان را نموده ایم تا با گردآوری فهرستی از ارزان ترین خودروهای دنده اتومات در بازار، پاسخ روشنی برای این سوال پیدا کنیم.

راهنمای خرید خودروی ارزان دنده اتوماتیک

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد را به خریدن خودروهای دنده اتوماتیک ترغیب می نماید خلاص شدن از تعویض دنده های مکرر و فشردن پیاپی پدال کلاچ است. خودروهای دنده اتوماتیک در مقایسه با خودروهای دنده دستی قیمت بیشتر، هزینه تعمیر و نگهداری بیشتر، مصرف سوخت بیشتر و گاه شتاب کندتری دارند.

با نگاهی به خودرو های دنده اتوماتیک موجود در بازار می توان دریافت که تنوع قیمت ها بسیار زیاد است، با این وجود در این مطلب کوشش کردیم تا تعدادی از ارزان ترین خودروهای دنده اتومات موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال ماشین اتومات ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا پایان بخوانید.

1 - ساینا؛ ارزان ترین خودروی دنده اتوماتیک بازار

ارزانترین خودروی دنده اتوماتیک در بازار ساینا است. این خودرو که توسط گروه خودرو سازی سایپا فراوری و روانه بازار شده است درواقع نسخه به روز شده تیبا به همراه یک گیربکس اتوماتیک است و به غیر از چند آپشن و تفاوت ظاهریِ اندک، تفاوت دیگری بین این دو وجود ندارد.

سایپا برای این خودرو از یک موتور یک و نیم لیتری با مصرف ترکیبی هفت لیتر در 100 کیلومتر استفاده نموده است. گیربکس این خودرو نیز از نوع CVT است.

آپشن ها و بعضی از مشخصات فنی ساینا اتوماتیک: ورود به خودرو بدون کلید، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی هفت اینچی، بلوتوث، مسیریاب، کروز کنترل.

شما می توانید همین الان به صفحه خرید ساینا اتوماتیک در خبرنگاران مراجعه کنید و از قیمت مدل های مختلف آن آگاه شوید.

2 - برلیانس H220؛ یک خودروی ارزان دنده اتوماتیک چینی

در رده خودروهای دنده اتوماتیک ارزان و مالی، بی شک خودروهای چینی نقش پررنگی دارند. یکی از همین خودرو ها برلیانس H220 است. این خودروی هاچ بک جزو ارزان ترین خودروهای اتومات موجود در بازار است که از یک گیربکس 6 سرعته AMT بهره می برد، اما در مقایسه با رقبا عملکرد ضعیف تری دارد.

آپشن ها: سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آینه برقی.

شما می توانید با مراجعه به صفحه آنالیز مشخصات فنی برلیانس H220، از این خودرو اطلاعات بیشتری به دست آورید. همچنین، اگر قصد خرید این خودرو را دارید، با رفتن به صفحه خرید برلیانس H220 در سایت خبرنگاران از جدیدترین قیمت های این اتومات ارزان و خوش قیمت آگاه شوید.

3 - دانگ فنگ H30 کراس؛ اتومات 4 دنده

یکی دیگر از ماشین های دنده اتوماتیک ارزان بازار، خودروی دانگ فنگ H30 کراس است. دانگ فنگ در واقع یک خودرو چینی بوده که توسط ایران خودرو روانه بازار می گردد.

این خودرو مجهز به یک گیربکس اتوماتیک 4 دنده ساخت ژاپن است که عملکرد نسبتا مطلوبی را ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه آنالیز مشخصات فنی دانگ فنگ H30 کراس مراجعه کنید.

آپشن ها: صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی، آینه برقی به همراه گرم کن، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، سانروف برقی.

اگر علاقه مند به خرید این خودرو هستید، همین الان می توانید به صفحه خرید دانگ فنگ H30 کراس در خبرنگاران مراجعه کنید و آگهی های این خودرو را مشاهده کنید.

4 - برلیانس H230؛ همان H220 اما سدان!

این مدل از برلیانس نیز همانند H220 ازجمله ماشین های دنده اتوماتیک ارزان است؛ با این تفاوت که H230 یک خودروی سدان است. این خودرو نیز مانند H220 از یک گیربکس 6 سرعته AMT بهره می برد که عملکرد مطلوبی را در هنگام تعویض دنده از خود نشان نمی دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مشخصات فنی برلیانس H230 مراجعه کنید.

آپشن ها: سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آینه برقی.

برای خرید برلیانس H230 پیشنهاد می کنیم که به صفحه آگهی های این خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید و از آخرین قیمت آن آگاه شوید.

5 - تندر 90؛ قدیمی اما سرپا!

تندر 90 اتوماتیک، یکی از ماشین های دنده اتومات ارزان بازار است که با وجود اینکه از یک سیستم گیربکس قدیمی تر نسبت به رقبا استفاده می نماید، ولی کماکان از فروش بیشتری برخوردار است و گزینه مطلوبی در بین رقبای هم رده خود به حساب می آید. در صفحه آنالیز مشخصات فنی تندر 90 اتوماتیک می توانید بیشتر درباره این خودرو بخوانید.

آپشن ها: آینه برقی، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، سیستم اخطار دهی خرابی موتور، کامپیوتر سفر.

برای مشاهده آگهی ها و آخرین قیمت این خودرو در بازار به صفحه خرید رنو تندر 90 اتوماتیک در خبرنگاران مراجعه کنید.

6 - پژو پارس؛ خودروی ارزان دنده اتوماتیک با گیربکسی قدرتمند

یک خودروی ارزان دنده اتوماتیک داخلی دیگر که مجددا در خط فراوری قرار گرفته است، پژو پارس است. گیربکس پژو پارس اتوماتیک یک گیربکس AL4 است که عملکرد قابل قبولی دارد. در آنالیز مشخصات پژو پارس اتوماتیک به طور مفصل درباره این خودرو صحبت نموده ایم.

آپشن ها: آینه های جانبی برقی و تاشو، شیشه بالابر های عقب و جلو برقی، سنسور دنده عقب، تنظیم برقی پشتی جایگاه جلو.

برای مشاهده آگهی ها و آخرین قیمت این خودرو در بازار به صفحه خرید پژو پارس اتوماتیک در خبرنگاران مراجعه کنید.

7 - پژو 207؛ طراحی محبوب ایرانی ها این بار اتومات!

پزو 207 اتومات هم یک خودروی ارزان دنده اتوماتیک دیگر در بازار است که همانند پژو پارس مجددا در خط فراوری قرار گرفته و از یک گیربکس AL4 بهره می برد. در صفحه مشخصات فنی پژو 207 اتوماتیک می توانید بیشتر درباره این خودرو بخوانید.

آپشن ها: صفحه نمایش هفت اینچی لمسی، سیستم رهیاب، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، آینه برقی، شیشه بالابر برقی، کروزکنترل.

در بخش آگهی های خبرنگاران می توانید از قیمت پژو 207 اتوماتیک آگاه شوید و برای خرید آن اقدام کنید.

8 - ام وی ام X22 اتوماتیک؛ خوش ساخت با عملکردی قابل قبول

ام وی ام X22 یک خودروی چینی ساخت شرکت چری است که توسط مدیران خودرو روانه بازار شده است. این خودرو از فروش خوبی برخوردار است و خودروی نسبتا خوبی به شمار می رود.

در صفحه آنالیز مشخصات فنی ام وی ام X22 می توانید اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست بیاورید. همانطور که خودتان می دانید، بخش آگهی های خبرنگاران هم بهترین مکان برای دریافت قیمت و خرید ام وی ام X22 است.

آپشن ها: شیشه بالابر و آینه های برقی، نمایشگر لمسی هشت اینچی به همراه بلوتوث، سانروف برقی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، کروز کنترل.

9 - رنو ساندرو؛ خودروی ارزان دنده اتوماتیک محبوب ایرانی ها!

رنو ساندرو اتوماتیک هم یکی دیگر از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار است که در بین رقبای خود از کیفیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است.

با وجود استفاده از گیربکس با تکنولوژی قدیمی و آپشن های کم ولی باز هم خودروی مناسب و مالی به حساب می آید و عملکرد مطلوبی را نیز ارائه می نماید. در صفحه آنالیز مشخصات رنو ساندرو اتوماتیک می توانید بیشتر درباره این خودرو بخوانید.

آپشن ها: ترمز ای بی اس، کیسه هوای سرنشینان جلو، کنترلر سیستم صوتی زیر فرمان، تهویه مطبوع.

برای مشاهده آگهی ها و آخرین قیمت این خودرو در بازار به صفحه خرید رنو ساندرو اتوماتیک در خبرنگاران مراجعه کنید.

10 - برلیانس H320 و H330؛ دوقلوهای اتوماتیک

دو خودروی H320 و H330 برلیانس هم از خودروهای ارزان دنده اتوماتیک موجود در بازار محسوب می شوند. این دو خودرو تقریبا شبیه هم هستند با این تفاوت که یکی هاچ بک و دیگری سدان است. هر دو این خودروها از یک گیربکس 4 سرعته استفاده می نمایند که عملکرد مطلوبی دارد.

آپشن ها: سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن شیشه ها با ریموت، قابلیت تنظیم جایگاه راننده در 8 جهت، آینه های برقی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای.

برای مشاهده آگهی ها و آخرین قیمت این خودروها در بازار به صفحه خرید برلیانس H320 و برلیانس H330 در خبرنگاران مراجعه کنید و از بخش فیلترها مدل اتوماتیک هر کدام را انتخاب کنید.

خودروی ارزان دنده اتوماتیک چی بخریم؟

این بود فهرست ارزان ترین خودروهای دنده اتومات موجود در بازار کشور. هرچند با توجه به بالا رفتن یک باره قیمت های خودرو، این خودروها امروز چندان ارزان محسوب نمی شوند،. با این حال، در قیاس با خودروهای رده بالا ارزان ترین به شمار می آیند.

هر یک از این خودروها به نوبه خود و با توجه به قیمتی که دارند، تجربه رانندگی معقولی را در اختیار رانندگان قرار می دهند. بنابراین، در هنگام خرید هر یک از این خودروها توجه داشته باشید که نباید این مدل ها را با خودروهای گران قیمت غیر ایرانی و چیتی مقایسه کنید.

در صورتی که تجربه رانندگی با هر یک از این خودروهای ارزان دنده اتوماتیک را دارید، مسرور می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: دیوار
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9727

به "راهنمای خرید خودروی ارزان دنده اتوماتیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید خودروی ارزان دنده اتوماتیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید خودروی ارزان دنده اتوماتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید