رقابتهای قهرمانی آسیا سطح فنی بالایی داشت، بیروت تجربه خوبی بود

به گزارش سهندبلاگ، محمدرضا یاری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: اگر کره جنوبی که نفرات جوانی را در ترکیب خود قرار داده بود را کنار بگذاریم، سایر کشورهای مدعی آسیا از جمله اردن، ازبکستان، قزاقستان و حتی چین تایپه با بهترین نفرات و با قراردادن تکواندوکاران المپیکی در ترکیب خود به بیروت آمده بودند و همین موضوع باعث شد تا رقابتهای سطح بالایی را ببینیم.

رقابتهای قهرمانی آسیا سطح فنی بالایی داشت، بیروت تجربه خوبی بود

وی در مورد عملکرد تیم عراق در این رقابتها گفت: عراق در 5 سال فدراسیون تکواندو نداشته و فعالیت های این رشته بسیار محدودی داشته است. در واقع این تیم ملی برای اولین بار تشکیل شده و ما با هفت تکواندوکار جوان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به بیروت سفر کردیم. جوانانی که در کنار تجربه پایین، در رنکینگ جهانی جایگاه بالایی نداشتند و همین موضوع باعث شد تا بعد از یکی دو پیروزی با برخورد به تکواندوکاران مطرح باخته و حذف شدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو عراق ادامه داد: تمامی تکواندوکاران ما در این رقابتها با شکست برابر فینالیست ها از دور مسابقات کنار رفتند. این موضوع در مسابقات آزاد بیروت هم که بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار شد، برای تیم ما مشکل ساز شد. رقابتهایی که در گرید دو با حضور قهرمانان آفریقا و اروپا برگزار شد و ما 5 تکواندوکار دیگر شرکت دادیم. دو بازیکن ما به کره باختند و یکی به ترکیه که طلا گرفت. ولی خدا را شکر در این مسابقات پیروز به کسب یک نشان برنز شدیم.

یاری افزود: ان شاالله قصد داریم با تداوم تمرینات و بکارگیری بازیکنان بیشتر اردوها رو ادامه دهیم. باید تکواندوکاران در مسابقات سطح پایین تر مثل G1 شرکت کرده وو تجربه کسب کنند.

این کارشناس تکواندو در پایان به نتایج تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هم اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان خیلی عالی بودیم و ان شاالله همین فرایند ادامه داشته باشد. اما در بخش آقایان در روز اول به نظر من در اثر یک اتفاقی که برای قهرمان ارزنده میر هاشم حسینی پیش آمد. معتقدم این اتفاق برای خیلی ها از جمله استیون لوپز قهرمان نامی آمریکایی هم پیش آمد. همین موضوع کمی روی کار فنی تیم تأثیر گذاشت. ضمن اینکه شاهد بودم که آرمین هادی پور با وجود آسیب قبلی در این مسابقات شرکت کرد که به همراه امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سایر نفرات تیم تلاش و انرژی زیادی برای کسب پیروزیت از خود گذاشتند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14241

به "رقابتهای قهرمانی آسیا سطح فنی بالایی داشت، بیروت تجربه خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای قهرمانی آسیا سطح فنی بالایی داشت، بیروت تجربه خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید