روسیه با تور 45 پهپاد تروریست ها را در سوریه سرنگون کرد

به گزارش سهندبلاگ، فرمانده نیروی پدافند هوایی روسیه اظهار داشت: مجموعه پدافند هوایی تور روسیه در سوریه بیش از 45 پهپاد تروریست ها را سرنگون کردند.

روسیه با تور 45 پهپاد تروریست ها را در سوریه سرنگون کرد

ژنرال الکساندر لئونوفدر مصاحبه با نشریه روسی دفاع ملی گفت: از آغاز استقرار مجموعه های هوایی تور روسیه در سوریه، در این کشور بیش از 45 پهپاد تروریست ها که در شرایط کارگاه خانگی ساخته شده بودند، سرنگون شدند.

به گفته وی، انواع مجموعه های پدافند هوایی تور که دارای برد پرواز کوتاه هستند، بخش اصلی تسلیحات برای مقابله با سلاح های تهاجمی دقیق و هواپیماها محسوب می شوند.

مقام نظامی روس گفت که این مجموعه های پدافند هوایی به همراه مجموعه های پدافند موشکی اس-400 و پانتسیر- اس ، کل تسلیحات پدافند هوایی روسیه در سوریه را تشکیل می دهند.

لئونوف گفت که تروریست ها در سوریه برای حمله به اهداف زمینی با ابعاد کوچک از پهپادهایی استفاده می کنند که در شرایط کارگاه خانگی ساخته شده است.

گفتنی است روسیه بارها اعلام کرده است که تروریست ها که اکثرا در ادلب سوریه تمرکز یافته اند برای حمله به پایگاه هوایی حمیمم روسیه در استان لاذقیه از پهپاد استفاده می کنند.

مجموعه های پدافند هوایی تور از سال های دهه هشتار میلادی به ارتش شوروی تحویل شده است و تا به امروز مجموعه های پدافند هوایی تور.ام-یک، تور-پ.ام-2، تور.ام-3 و تور.ام-4 ساخته شده است که برد پرتاب موشک های این مجموعه ها بین 20 تا 40 کیلومتر است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9110

به "روسیه با تور 45 پهپاد تروریست ها را در سوریه سرنگون کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه با تور 45 پهپاد تروریست ها را در سوریه سرنگون کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید