رونالدو و فلیکس در جمع نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال پرتغال

به گزارش سهندبلاگ، ستاره تیم فوتبال یوونتوس و خرید جدید اتلتیکومادرید در فهرست نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن فوتبال پرتغال در سال 2019 قرار گرفتند.

رونالدو و فلیکس در جمع نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال پرتغال

به گزارش خبرنگاران، برترین های فوتبال پرتغال در سال 2019 معرفی شدند که نام کریستیانو رونالدو در بخش بهترین بازیکنان و فرناندو سانتوس در بخش بهترین مربیان دیده می گردد.

رونالدو که فصل گذشته به یوونتوس برای کسب هشتمین قهرمانی متوالی اش در سری A و به تیم ملی پرتغال برای قهرمانی در اولین دوره لیگ ملت های اروپا یاری کرد، برای کسب جایزه بهترین بازیکن رقبایی مانند روبن نوس (ولورهمپتون)، ژوائو فلیکس (بنفیکا، اتلتیکومادرید)، برناردو سیلوا (منچسترسیتی) و برنو فرناندس (اسپورتینگ لیسبون) دارد. او سال جاری جزو نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فیفا نیز است.

در همین حال فهرست نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربی فوتبال پرتغال در سال 2019 هم اعلام شد که در میان آنها فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی این کشور به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ ملت های اروپا شانس زیادی برای کسب این عنوان دارد.

سانتوس هم برای کسب عنوان بهترین سرمربی سال پرتغال، باید با برونو لاگه (بنفیکا)، ویتور پریرا (شانگهای)، پائولو فونسکا (شاختار دونتسک، رم) و ویتور اولیویرا (پاکس فریرا، جیل ویسنته) رقابت کند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2837

به "رونالدو و فلیکس در جمع نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو و فلیکس در جمع نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید