روی هاجسون ادامه فصل را از دست می دهد؟

به گزارش سهندبلاگ، با از سرگیری مسابقات لیگ برتر ممکن است سرمربی انگلیسی کریستال پالاس نتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

روی هاجسون ادامه فصل را از دست می دهد؟

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد، روی هاجسون، سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس نگران این است که ممکن است بازی های به جامانده فصل جاری لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد. بر اساس این گزارش، هاجسون 72 ساله به دوستانش گفته نگران این است که سن او مانع حضورش در تمرینات و بازی های به جامانده لیگ برتر انگلیس گردد.

بر اساس دستورالعمل های دولت انگلیس، در حال حاضر و در روزهایی که این کشور درگیر بیماری کووید 19 است، قوانین سرسختانه ای برای افراد بالای 70 سال به منظور محافظت از آنها در برابر این بیماری وضع شده و تردد برای این افراد در خیابان ها انگلیس ممنوع است.

در صورتی که قوانین سرسختانه فعلی در ادامه برای افراد بالای 70 سال پابرجا بماند، سرمربی انگلیسی عقاب های لندنی نمی تواند در تمرینات و بازی های به جامانده فصل 20-2019 حضور پیدا کند، مگر اینکه قوانین فعلی تغییر کند یا اینکه مسئولان دولت انگلیس استثنایی برای چنین افرادی قائل شوند.

لیگ برتر انگلیس از تاریخ 23 اسفند در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است، اما مسئولان این لیگ خود را آماده از سرگیری این رقابت ها در صورت بهتر شدن اوضاع و صدور مجوز از سازمان های مربوطه می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8405

به "روی هاجسون ادامه فصل را از دست می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی هاجسون ادامه فصل را از دست می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید