رکوردزنی آرش و مسیح در اروپا

به گزارش سهندبلاگ، برادران عدل پرور با برپایی کنسرت در ده شهر مختلف اروپا به صورت پیاپی، توانستند رکورد دیگری را به نام خود ثبت نمایند و با استقبال ایرانیان مقیم خارج از این اجراها، توانستند در صدر محبوبیبت خواننده های ایرانی کنسرت گذار اروپا قرار بگیرند.

رکوردزنی آرش و مسیح در اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برادران آرش و مسیح عدل پرور با برگزاری بزرگ ترین تور کنسرت اروپا که شامل اجرا در ده شهر به صورت پشت سر هم بود؛ توانستند بار دیگر به چهره پر مخاطب موسیقی پاپ تبدیل شوند که استقبال از این اجراها؛ نشان از محبوبیت این دو برادر در آن سوی مرز ها دارد.

تور اروپاگردی آرش و مسیح از روز 27 سپتامبر برابر با پنجم مهرماه در شهر فرانکفورت کشور آلمان شروع شد و در ادامه در شهر های کپنهاگن در کشور دانمارک (28 سپتامبر)، وین در کشور اتریش (29 سپتامبر)، دوسلدورف در کشور آلمان (2 اکتبر)، هامبورگ در کشور آلمان (3 اکتبر)، شهر اسلو پایتخت نروژ (5 اکتبر)، شهر مادرید بزرگترین شهر اسپانیا (10 اکتبر)، شهر هیلفرسوم در کشور هلند (11 اکتبر)، شهر استکهلم در کشور سوئد (12 اکتبر) و شهر گوتنبرگ در کشور سوئد (13 اکتبر) روی صحنه رفت.

برادران عدل پرور که طی دو سال گذشته همواره در صدر جدول پرفروش ترین خواننده های داخلی قرار داشته اند؛ اینبار رکورد بیشترین تور کنسرت های اروپا در موسیقی ایران را با برگزاری کنسرت در ده شهر مختلف قاره اروپا به صورت پیاپی، از آن خود کردند.

لازم به ذکر است، شرکت آراد با مدیریت و تهیه نمایندگی میلاد ماهان راد و سعید سال افزون قرار است با توجه به استقبال ایرانیان مقیم خارج تور کنسرت های اروپا و کانادا را بزودی تمدید نمایند.

میلاد ماهان راد سعید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4285

به "رکوردزنی آرش و مسیح در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردزنی آرش و مسیح در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید