تور برزیل ارزان: ریبیری: والیبال و فوتبال برزیل قابل مقایسه نیستند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان برزیل با پیروزی مقابل آلمان در آخرین روز مسابقات قهرمانی دنیا در تهران پیروز به کسب رتبه هفتم هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان دنیا شد.

تور برزیل ارزان: ریبیری: والیبال و فوتبال برزیل قابل مقایسه نیستند

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

فابیانو ریبیری سرمربی تیم والیبال نوجوانان برزیل که از نتایج کسب شده تیمش راضی نبود، درباره اندازه محبوبیت والیبال نسبت به فوتبال در این کشور، گفت: نمی توانیم این دو رشته را با هم مقایسه کنیم. تیم ملی فوتبال، تیم بسیار بزرگی برای برزیل است ولی به والیبال در برزیل کمتر از فوتبال توجه می گردد. البته شرایط والیبال از نظر ما بسیار خوب است و به این رشته رسیدگی می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که از بازیکنان تیم والیبال نوجوانان فعلی، چند نفر شانس حضور در تیم ملی والیبال بزرگسالان برزیل را دارد، گفت: فکر می کنم کل این تیم پتانسیل پیوستن به تیم ملی بزرگسالان را دارد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان برزیل تاکید نمود: بازیکنان والیبال برزیل تکنیک خوبی دارند و بازی های باشگاهی خیلی خوبی هم در کشور خودمان برگزار می کنیم. اما هنوز خیلی چیزهای برای یادگیری وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم کووید 19 تمام گردد و با باز شدن مراکز والیبال کشورمان، عملکردمان را بهبود ببخشیم.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا یازدهم شهریورماه در تهران به خاتمه رسید و تیم های لهستان، بلغارستان و ایران، مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15225

به "تور برزیل ارزان: ریبیری: والیبال و فوتبال برزیل قابل مقایسه نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: ریبیری: والیبال و فوتبال برزیل قابل مقایسه نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید