زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم یاسوج افزایش می یابد

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه 99 از منطقه گردشگری سد شاه قاسم یاسوج بازدید کرد.

زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم یاسوج افزایش می یابد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفائی در این بازدید با اشاره به تفاهم نامه این اداره کل با شرکت آب منطقه ای استان، گفت: براساس موافقت شرکت آب منطقه ای در کنار سدهای آبی کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت های گردشگری ایجاد می گردد.

او با اشاره به اینکه اردوگاه گردشگری سد شاه قایم یاسوج به بهره بردار واگذار شده است،اظهار کرد: در این مکان گردشگری زیرساخت های گردشگری از جمله آلاچیق، کافی شاپ و سکوی نشینمن توسط بخش خصوصی ایجاد می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مطرح نمود:طرح توسعه زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم در پروژه های پیشنهادی این اداره کل به سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان طرح جهش فراوری مصوب شده است.

صفائی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن دو سد شاه قاسم و کوثر و در آینده نزدیک سد چم شیر، چند رودخانه و صدها چشمه سار و آبشار پرآب، مکانی بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری آبی است.

او توضیح داد: کهگیلویه و بویراحمدمعروف به سرزمین رودخانه های خروشان با وجود فراوری 10 درصد از روان آب های کشور، 57 رودخانه به طول یک هزار و 400 کیلومتر و 11 هزار کیلومتر آبراه است که در صورت استقبال سرمایه گذاران اشتغال جوانان و کارآفرینی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8622

به "زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم یاسوج افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم یاسوج افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید