سریال انیمیشنی Tekken از سوی نت فلیکس معرفی گردید

به گزارش سهندبلاگ، نتفلیکس یک سریال انیمیشنی تازه بر اساس سری بازی مبارزه ای تِکن (Tekken) معرفی نموده و تیزر تریلری از این سریال به انتشار رسانده است. این سریال انیمیشنی که با نام کامل Tekken: Bloodline شناخته می گردد، بر روی شخصیت جین کازاما تمرکز خواهد نمود و قرار است در سال 2022 میلادی عرضه گردد. این اولین سریال انیمیشنی است که بر اساس سری بازی های تکن ساخته می گردد.

سریال انیمیشنی Tekken از سوی نت فلیکس معرفی گردید

نتفلیکس تریلری از این انیمیشن را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در توضیحات زیر آن درباره خلاصه داستان نوشته شده بود:

بر اساس این توضیحات کوتاه داستانی و آن چیزی که می توانیم در تریلر ببینیم، به نظر می رسد که این سریال انیمیشنی بسیار نزدیک به داستانی باشد که از سری بازی های تکن می شناسیم. جین با مادرش تمرین می نماید، چند قلدر را شکست می دهد اما در نهایت مجبور می گردد از حمله Ogre فرار کند و سپس برای تمرین های بیشتر در پی پدربزرگ خود یعنی هیهاچی میشیما برود. ما حتی به صورت اجمالی بعضی از دیگر شخصیت های نمادین و معروف تکن یعنی پاول فونیکس، کازویو میشیما و کینگ را می توانیم مشاهده کنیم.

سری بازی های تکن را شاید بتوان معروف ترین بازی مبارزه ای با محیط سه بعدی در نظر گرفت. آخرین نسخه ای که از این سری بازی منتشر شده، بازی Tekken 7 است. با این حال، مدت نسبتاً زیادی از عرضه این بازی سپری شده است و به همین دلیل ممکن است به زودی حرف هایی از قسمت های نو این سری بازی قدیمی بشنویم.

این روزها اقتباس های مختلف از بازی های ویدیویی بسیار زیاد شده است و نتفلیکس هم در این زمینه حضور پررنگی را تجربه نموده است. هفته گذشته، نتفلیکس ماه ژوئیه را برای تاریخ انتشار سریال لایو اکشن Resident Evil اظهار داشت.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17054

به "سریال انیمیشنی Tekken از سوی نت فلیکس معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال انیمیشنی Tekken از سوی نت فلیکس معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید