سفر رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از سفر آقای قالیباف رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان در روز دوشنبه هفته جاری اطلاع داد.

سفر رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان

از سفر با قیمت تور لحظه آخری پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا رضایی کوچی اضافه کرد: در این سفر سه روزه آقای محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت میدانی بر طرح ها و پروژه های این استان نظارت خواهد نمود و همچنین به صورت رودر رو با مردم تبادل نظر و در جریان مسائل آن ها قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، توضیح داد: روسای کمیسیون های عمران، کشاورزی و صنایع، رئیس مجلس شورای اسلامی را در این سفر همراهی می نمایند.

آقای رضایی کوچی همچنین به اهمیت اجرای طرح اخذ مالیات از خانه های خالی اشاره و از بعضی وزارتخانه ها و سازمان ها از جمله وزارت نیرو، وزارت ارتباطات، شهرداری ها و مرکز آمار ایران به علت همکاری نکردن مناسب با وزارت مسکن برای اجرای این طرح انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، رئیس کمیسیون عمران مجلس، در انتها همکاری های بیشتر بخش های مختلف را در اجرای طرح اخذ مالیات از خانه های خالی خواهان شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10673

به "سفر رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید