سورپرایز فرهاد مجیدی برای پرسپولیس

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی روز پنجشنبه به مصاف هم می فرایند تا تکلیف تیم صعود کننده از این مرخله معین گردد.

سورپرایز فرهاد مجیدی برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، بازی های دربی همواره خاص بوده، ولی از آنجا که این دربی در جام حذفی برگزار می گردد و حتما باید برنده داشته باشد، خاص تر هم شده است. به همین علت مربیان دو تیم باید با تفکراتی متفاوت پا به میدان بگذارند و نه فقط برای 90 دقیقه بلکه برای 120 دقیقه و احتمالا ضربات پنالتی برنامه ریزی نمایند.

استقلال با فرهاد مجیدی هم از این قضییه مستثنی نیست؛ این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر متحول شده و سهمیه آسیایی اش را قطعی نموده است. از طرفی، استقلال منتظر لغزش سپاهان در ادامه رقابت های لیگ برتر است تا صندلی دومی را هم از چنگ این تیم اصفهانی در بیاورد.

با این وجود، اما شرایط بازی در جام حذفی فرق دارد؛ فرهاد مجیدی از آنجا که شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر را ناچیز می داند، این فرصت را دارد تا با قهرمانی در جام حذفی، به طرفداران استقلال یک جام در انتها فصل بدهد. برای محقق شدن چنین موضوعی، اما باید در اولین گام جدی، از سد رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس عبور کند.

فرهاد و تیمش بعد از شکست در لیگ برتر برابر پرسپولیس متحول شده اند و با 5 برد به شرایط روحی شان سروسامان داده اند. از طرفی، اما در 6 بازی هم فقط یک گل خورده اند تا انسجام تیمی و دفاعی شان را هم به رخ بکشند. نقش کلیدی در انسجام تیمی استقلال در هفته های اخیر را خط هافبک 5 نفره این تیم بر عهده داشت که مثلث طلایی ریگی - رضاوند - مهدی پور آن را تشکیل داده اند. به غیر از آخرین بازی استقلال در لیگ، این مثلث در سایر ملاقات هایی که استقلال با ثبات بازی نموده درون زمین حضور داشته و به خوبی خواسته های فرهاد مجیدی را برآورده نموده اند.

حالا، اما به نظر می رسد فرهاد مجیدی، شبیه به کاری که در ملاقات با سایپا کرد میخواهد بازیکنان پرسپولیس را سورپرایز کند. او با وارد کردن فرشید اسماعیلی به خط میانی تیمش، میخواهد خلاقیت در خط حمله استقلال را بالا ببرد. موردی که در ملاقات برابر سایپا جواب داد و فرشید با حضور به جای مهدی پور، در انجام چنین کاری پیروز نشان داد.

البته تجربه فرشید اسماعیلی برای حضور در دربی هم دیگر فاکتوری است که فرهاد مجیدی را واداشته به فکر استفاده از این بازیکن باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14565

به "سورپرایز فرهاد مجیدی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز فرهاد مجیدی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید