سیتروئن C5 X جدید معرفی گردید

به گزارش سهندبلاگ، سیتروئن مدل کاملاً جدید C5 X را به عنوان پرچم دار جدید خود معرفی نموده و آن را ترکیبی از سدان، استیشن و کراس اوور توصیف نموده است.

سیتروئن C5 X جدید معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، در طراحی C5 X از کانسپت CXperience سال 2016 الهام گرفته و به همین دلیل از بدنه ای استیشن مانند با سقفی شیب دار سود می برد.

در جلو و عقب خودرو نیز از چراغ های V شکل سیتروئن استفاده شده که اولین بار در C4 جدید آن ها را دیدیم.

خط کمر بالا، کاپوت کشیده و خطوط سیال هم از دیگر ویژگی های ظاهری این ساختهٔ جدید فرانسوی ها هستند.

سیتروئن C5 X جدید با 4,805 میلی متر طول، 1,865 میلی متر عرض و 1,485 میلی متر ارتفاع، ابعادی مشابه فولکس واگن پاسات دارد.

در همین حال، فاصلهٔ محوری این خودرو نیز با 2,785 میلی متر، کاملاً کشیده بوده و به گفتهٔ سیتروئن فضای مناسبی را برای سرنشینان عقب فراهم می نماید.

در داخل C5 X نیز مطابق چیزی که از سیتروئن انتظار می رود، شاهد فضایی مدرن و منحصربه فرد هستیم که یک نمایشگر 12 اینچی لمسی وضوح بالا برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی یکی از ویژگی های اصلی آن است.

این سیستم از قابلیت تشخیص صدا، نمایشگر قابل تنظیم و قابلیت به روزرسانی از راه دور برخوردار بوده و چهار پورت USB و شارژ بی سیم گوشی های هوشمند هم آن را همراهی می نمایند.

C5 X همچنین به نمایشگر سربالا با صفحه نمایش عظیم تمام رنگی روی شیشهٔ جلو هم برخوردار است که تجربهٔ رانندگی راحتی را فراهم می نماید زیرا دیگر نیازی نیست راننده چشم خود را از جهت بردارد و اطلاعات مهم همواره در مقابل او هستند.

علاوه بر این، پرچم دار جدید سیتروئن به لیست بلند بالایی از سیستم های ایمنی فعال مثل دستیار رانندگی در عظیمراه (در اصل سیستم خودران سطح دو)، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور و مرور عقب و دوربین دید 360 درجه هم مجهز شده است.

سیتروئن C5 X با پیشرانه های بنزینی و پلاگین هیبریدی مختلفی به بازار عرضه می گردد که بالاترین آن ها یک نمونهٔ پلاگین هیبریدی با 225 اسب بخار قدرت است. این سیستم از یک پیشرانهٔ 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده که امکان پیمودن 50 کیلومتر را با حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت به صورت تمام الکتریکی فراهم می نماید.

C5 X اولین محصول سیتروئن محسوب می گردد که به سیستم تعلیق فعال جدید سیتروئن بنام Advanced Comfort مجهز شده است.

این سیستم که به صورت استاندارد در نسخه های پلاگین هیبریدی ارائه می گردد، وعدهٔ کیفیت سواری مشابه قالیچهٔ پرنده را داده است.

این سیستم سه حالت مختلف را ارائه می نماید که در نرم ترین حالت، خودرو را تبدیل به کشتی روی جاده می نماید و در سفت ترین حالت کنترلی دقیق و تیز را در هنگام پیچیدن فراهم می نماید.

علاوه بر این، C5 X به جایگاه های ویژهٔ Advanced Comfort هم مجهز است که با استفاده از بالشتک های مخصوص، فوم ضخیم و لایه ای با چگالی بالا، حتی در سفرهای طولانی هم راحتی سرنشینان را تضمین می نماید. سیتروئن C5 X جدید از اواخر سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد.

تعداد بازدید : 98

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13409

به "سیتروئن C5 X جدید معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتروئن C5 X جدید معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید