شفر علیه پُست های ملی پوشان، بازی بی دغدغه غفوری یک خط بالاتر!

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان در اولین دیدار از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر مقابل پیکان از همه ملی پوشانش استفاده کرد، با این شرح که هیچ کدام از این بازیکنان در پست های ملی خود قرار نگرفتند.

شفر علیه پُست های ملی پوشان، بازی بی دغدغه غفوری یک خط بالاتر!

روزبه چشمی که پیش از این در استقلال اکثرا در پست مدافع میانی به کار گرفته می شد، در این بازی به پستی بازگشت که با آن به سطح اول فوتبال ایران رسیده بود.

پژمان منتظری هم اگر چه در پست اصلی اش به کار گرفته نشد، اما در پستی هم قرار نگرفت که با آن بیگانه باشد. منتظری به کرات برای استقلال و تیم ملی در پست مدافع راست بازی نموده بود که این اتفاق برای او مقابل پیکان هم تکرار شد.

اما وریا غفوری دیگر ملی پوش استقلال که همیشه بر سر نحوه بازی دریافت از او بین شفر و کارلوس کی روش اختلاف سلیقه وجود داشت و به همین دلیل وی جام جهانی گذشته را هم از دست داده بود، در این بازی بار دیگر در پست وینگر بازی کرد؛ با این شرح که بازیکن ملی پوش آبی پوشان دیگر دغدغه ای به اسم تیم ملی را نداشت.

غفوری با فراغ بال و بدون استرس در پست وینگر بازی کرد و بازی خوبش را در این پست با زدن گل چهارم آبی پوشان تکمیل کرد.

تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر پیروز شد با نتیجه 4 بر صفر پیکان را شکست دهد و وریا غفوری زننده چهارمین گل تیمش در این بازی بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 546

به "شفر علیه پُست های ملی پوشان، بازی بی دغدغه غفوری یک خط بالاتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر علیه پُست های ملی پوشان، بازی بی دغدغه غفوری یک خط بالاتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید