شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو با دوربین چرخنده

به گزارش سهندبلاگ، شیائومی پتنت جدیدی برای یک گوشی تاشو با ویژگی های جالب توجه ثبت نموده است. آنطور که تصاویر این پتنت نشان می دهند ظاهرا شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو صدفی شکل شبیه موتورولا ریزر و گلکسی Z فلیپ اما با یک ویژگی متمایز کننده است.

شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو با دوربین چرخنده

با توجه به پتنتی که شیائومی ثبت نموده ظاهرا این شرکت قصد فراوری موبایلی تاشو را دارد که در نیمه بالایی آن ماژول دوربین چرخنده قرار گرفته است. کاربر برای سلفی دریافت می تواند این قسمت را 180 درجه در محور افقی چرخانده و از دوربین های اصلی برای دریافت سلفی های باکیفیت تر استفاده کند.

سایت هلندی Lets Go Digital بر اساس طرح های پتنتی که شیائومی در اداره ملی مالکیت فکری چین (CNIPA) ثبت نموده، رندرهای این گوشی تاشو را ایجاد نموده است:

همانطور که در تصاویر دیده می گردد، دکمه های پاور و ولوم در فریم راست نیمه بالایی گوشی قرار گرفته اند. علاوه بر این با دقت به تصاویر می توان منفذی که احتمالا دریچه اسپیکر است را زیر قسمت چرخنده دید.

ثبت پتنت به معنی فراوری صد درصدی محصول نیست و ممکن است این طرح نیز مثل بسیاری از طرح هایی که فراورینمایندگان موبایل در گذشته ثبت نموده اند، هیچ گاه به محصول تجاری تبدیل نگردد. در صورتی که مدیران ارشد شیائومی فراوری چنین محصولی را سودآور تلقی نمایند، آنوقت می توان به فراوری آن امیدوار بود.

شیائومی در گذشته پتنت های جالب توجهی را ثبت نموده که از جمله آن ها می توان به گوشی با چهار لبه خمیده موبایلی با پنل چرخان برای رهایی از ناچ و حفره و دوربین بیرون جهنده با 7 سنسور اشاره نمود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8885

به "شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو با دوربین چرخنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو با دوربین چرخنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید