شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ به زودی معرفی می شوند

به گزارش سهندبلاگ، گزارش های متعددی حاکی از آن است که گوشی ردمی K70 اولترا مجهز به چیپست دیمنسیتی 9300 پلاس، در ماه جاری میلادی (ژوئیه) در چین عرضه خواهد شد. امروز، شیائومی رسما تأیید کرد که گوشی های تاشوی تازه این شرکت یعنی میکس فولد 4 و میکس فلیپ نیز در همین ماه عرضه می شوند. به نظر می رسد معرفی این دستگاه ها در رویداد رونمایی مشترکی در اواخر این ماه انجام خواهد پذیرفت.

شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ به زودی معرفی می شوند

پست امروز شیائومی در ویبو بیانگر آن است که کارخانه تازه این شرکت به طور رسمی فراوری انبوه را شروع نموده است. این کارخانه هوشمند پیشرو در صنعت و کاملاً دیجیتالی شده، به وسیله تحقیق و توسعه گسترده در زمینه تجهیزات فراوری، به 100 درصد اتوماسیون فرآیندهای کلیدی دست یافته است. این تاسیسات تازه، گوشی های تاشوی آینده شیائومی یعنی میکس فولد 4 و میکس فلیپ را فراوری خواهد نمود.

گزارش ها نشان می دهند که شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهند برد. برای کسانی که نمی دانند، میکس فلیپ اولین گوشی تاشوی عمودی شیائومی خواهد بود. طبق گزارش های اخیر، شیائومی میکس فلیپ در چهار مدل 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه، 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه عرضه خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه به نمایشگر بیرونی 4 اینچی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 60 مگاپیکسلی (تله فوتو با زوم 2 برابر) با لرزش گیر اپتیکال مجهز گردد. بعلاوه گفته می گردد این گوشی از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می نماید.

از سوی دیگر، میکس فولد 4 شیائومی (که تصویر رندر آن در بالا قابل مشاهده است) از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر بهره خواهد برد. ظرفیت باتری میکس فولد 4 از 5000 میلی آمپر ساعت فراتر خواهد رفت و انتظار می رود از شارژ سریع 67 وات و شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19782

به "شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ به زودی معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ به زودی معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید