طلب 14میلیارد تومانی پرسپولیس در صف مسائل مالی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در پرونده ای بین المللی دیگر که مربوط به شکایت گابریل کالدرون سرمربی پیشین آرژانتینی این تیم بود با شکست روبرو شد.

طلب 14میلیارد تومانی پرسپولیس در صف مسائل مالی

وکلای باشگاه پرسپولیس حکم قطعی طلب 580 هزار دلاری به همراه سود پنج درصد سالیانه آن را دریافت کرده اند و منتظر تعیین زمان پرداخت آن هستند تا با مسائل دیگر روبرو نشوند.

مبلغی که با احتساب ارزش دلار در بازار آزاد تهران حدود 14 میلیارد تومان است و قرار است تا 24 ماه می میلادی (سوم خردادماه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شود.

این بدهی جدید در حالی برای پرسپولیس در اولویت پرداخت قرار می گیرد که مدیران باشگاه با اعتراض اعضای تیم بابت عدم پرداخت مطالبات فصل جاری خود نیز روبرو شده اند و پولی هم برای حضور در جابجایی تابستانی ندارند.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر با درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر دریافت پاداش نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان 2020 نیز مخالفت کرد.

این در حالی است که سرخپوشان از طریق فدراسیون فوتبال خواهان دریافت این پول از بانک های بین المللی در ترکیه، عمان یا مالزی بودند تا بتوانند مسائل مالی خود را برطرف کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13894

به "طلب 14میلیارد تومانی پرسپولیس در صف مسائل مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلب 14میلیارد تومانی پرسپولیس در صف مسائل مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید