عزت ایران اسلامی خط قرمز ماست، هیچ جا غیر از ایران بازی نمی کنیم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت باشگاه شهر خودرو خراسان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در واکنش به تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی مرزهای دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر برده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال نموده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان، فروگذار نیستند.

عزت ایران اسلامی خط قرمز ماست، هیچ جا غیر از ایران بازی نمی کنیم

وی اضافه نمود: به عنوان نماینده ای از فوتبال شرق ایران که برای اولین بار به مسابقات آسیایی راه پیدا نموده ایم صراحتاً عرض می کنم که خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است و در حالی که مملکت مان در امنیت کامل است، حاضر به میزبانی بازی هایمان در هیچ جایی غیر از خاک وطن نیستیم.

حمیداوی متذکر شد: باشگاه شهرخودرو خراسان بر این تصمیم خود مصمم است و آبرو و عزت ایران اسلامی را فدای چند بازی آسیایی نخواهد کرد.

وی تاکید نمود: در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای عربی منطقه از حضور در کشور عزیزمان و خصوصاً مشهدالرضا ابراز شادمانی می کردند و ای کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت تاثیر جوسازی های دشمنان ما قرار نگیرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6461

به "عزت ایران اسلامی خط قرمز ماست، هیچ جا غیر از ایران بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت ایران اسلامی خط قرمز ماست، هیچ جا غیر از ایران بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید