غار زیبای سانگ دونگ ویتنام

به گزارش سهندبلاگ، در داخل این محدوده رودخانه ای عظیم و پر آب جریان دارد و دارای شرایط آب و هوایی مختص به خود است.

غار زیبای سانگ دونگ ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

این غار 5 کیلومتر طول و 150 متر عرض دارد و ارتفاعش به 200 متر می رسد و بعضی از بلندترین گونه های گیاهی را با ارتفاعی تا حدود 70 متر در خود جای داده است.

اید بگوییم که ارتفاع این منطقه حتی از میدان One Franklin در واشنگتن دی سی (که 64 متر بلندی دارد) هم بیشتر است.

یک عکاس خوش ذوق و البته شجاع به نام رایان دیبوت که پیروز شد با استفاده از هلی کوپتر چهار پره DJI Phantom 2 این منطقه را کشف کند، با استفاده از یک دوربین 6D DSLR کنون، لنز واید 16 تا 35 میلیمتری f4 و دوربین GoPro Hero4 Black ویدئویی خارق العاده از این جاذبه طبیعی تهیه نموده و آن را در اختیار یک شرکت فعال در صنعت گردشگری به نام اوکسالیس قرار داده که در نظر دارد توریست های علاقمند را به این منطقه بیاورد.

او با استفاده از تجهیزات یاد شده از سه منطقه مختلف از غار سانگ دونگ فیلم گرفت (ورودی و دو دره داخل آن) و برای این کار به عمق 2.5 و 3.5 کیلومتری اش رفت.

دیبوت در وبلاگش می گوید: کلمات نمی توانند زیبایی این غار، ابعادش، دره های زیبایی که درونش قرار دارند و درختانی سر به فلک کشیده ای را که در خود جای داده، توصیف نمایند. این منطقه گویی به جهانیی دیگر تعلق دارد و بی تردید نمی توان در جای دیگری از این جهان آن را یافت.

تیم اکتشافی، 10 ساعت را صرف قدم زدن در فضای این غار کردند و با یاری آنها بود که دیبوت پیروز به دریافت عکس هایی بی نظیر و ساختن یک فیلم شش دقیقه ای بسیار زیبا شد.

دیبوت می گوید ما واقعا خوش شانس بودیم که توانستیم پرتوهای طلایی طلوع خورشید را در Hang En ببینیم چراکه در ابتدا تصورش را هم نمی کردیم با توجه به ابری و مه آلود بودن هوای محیط پیرامون چنین چیزی امکان داشته باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2674

به "غار زیبای سانگ دونگ ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار زیبای سانگ دونگ ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید