فاوره: 3 بازیکن مان مصدوم شده اند، طرفداران حق دارند به بازی های دوشنبه اعتراض نمایند

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند از مصدومیت سه بازیکن تیمش اطلاع داد و از اعتراض طرفداران حمایت کرد.

فاوره: 3 بازیکن مان مصدوم شده اند، طرفداران حق دارند به بازی های دوشنبه اعتراض نمایند

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) زردپوشان وستفالن مقابل فرایبورگ در هفته سیزدهم بوندس لیگا، فاش کرد که بال آمریکایی این تیم کریستین پولیسیچ از ناحیه ساق پا مصدوم شده است و اینکه اعتراض سرتاسری طرفداران فوتبال آلمان برای لغو بازی های دوشنبه شب بوندس لیگا را درک می نماید.

مسائل ناشی از مصدومیت بازیکنان برای دورتموند رو به افزایش است و حالا پولیسیچ هم به فهرست این بازیکنان که شامل دفاع وسط تیم مانوئل آکانجی می گردد هم اضافه شده است. این در حالی است که دیگر مدافع تیم دان آکسل زاگادو هم بعد از 37 دقیقه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد.

فاور پس از این بازی گفت: در حال حاضر من نمی توانم چیزی درباره مصدومیت زاگادو بگویم. من امیدوارم که اتفاق بدی برای او رخ نداده باشد چون اگر اینطور باشد مشکل بزرگی برای ما شکل خواهد گرفت. آکانجی و پولیسیچ هم در حال حاضر مصدوم هستند و من نمی دانم که آیا آنها هفته آینده آماده می شوند یا نه.

دورتموند یک هفته فرصت دارد تا ریکاوری و سه بازیکن مصدوم خود را برای دربی حساس شنبه هفته آینده مقابل همشهری اش شالکه آماده کند.

در همین حال طرفداران حاضر در استادیوم سیگنال ایدونا پارک در نیمه اول به نشانه اتحاد با دیگر طرفداران فوتبال آلمان در نیمه اول کاملاً سکوت کردند. اعتراض طرفداران آلمانی که در اکثر بازی های این هفته بوندس لیگا به نمایش درآمد، برای حذف بازی های دوشنبه شب از تقویم بوندس لیگا به دلیل منافع تجاری بود.

فاوره درباره این حرکت طرفداران گفت: من کاملاً دلیل اعتراض مردم را درک می کنم. این اتفاق باعث تأسف ماست چون وقتی که طرفداران با صدای بلند ما را تشویق می نمایند، کلی روحیه می گیریم. ما به حمایت آنها احتیاج داریم. با این حال من دلیل اعتراض آنها را درک می کنم. من هم با حذف بازی های دوشنبه شب مخالفم و سال ها این را گفته ام. این خنده دار است.

دورتموند با پیروزی خانگی اش مقابل فرایبورگ 33 امتیازی شد و حاشیه امنیتش در صدر جدول را موقتاً به 7 امتیاز افزایش داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 164

به "فاوره: 3 بازیکن مان مصدوم شده اند، طرفداران حق دارند به بازی های دوشنبه اعتراض نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: 3 بازیکن مان مصدوم شده اند، طرفداران حق دارند به بازی های دوشنبه اعتراض نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید