دیدار اوزیل با مدیر یک باشگاه ترکیه ای در لندن

به گزارش سهندبلاگ، ستاره آلمانی تیم فوتبال آرسنال که از جمع بازیکنان این تیم تبعید شده با مدیر یکی از باشگاه های سوپرلیگ ترکیه دیدار نموده است.

دیدار اوزیل با مدیر یک باشگاه ترکیه ای در لندن

به گزارش خبرنگاران، شایعه جدایی مسعود اوزیل، هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال از این تیم در ماه ژانویه با ملاقات او با مدیراجرایی باشگاه فنرباغچه ترکیه قوت گرفت.

به گزارش نشریه تقویم ترکیه، اوزیل که در این فصل نامش نه در فهرست بازیکنان آرسنال برای لیگ برتر انگلیس قرار گرفته نه در فهرست این تیم برای حضور در لیگ اروپا، در شهر لندن با امره مدیر باشگاه فنرباغچه ملاقات نموده است و احتمال می رود که در آن درباره جدایی بازیکن آلمانی از توپچی ها و ورود او به سوپرلیگ ترکیه صحبت نموده باشند.

پیش از این هم شایعاتی درباره پیوستن احتمالی اوزیل به فنرباغچه وجود داشت و با ملاقات این بازیکن ترکیه ای الاصل با مدیر باشگاه شهر استانبول، این اتفاق محتمل تر به نظر می رسد.

ونگر: مدیریت اوزیل کار دشواری نیست، او احتیاج به حمایت دارد

اوزیل 32 ساله که هیچ جایی در برنامه های میکل آرتتا سرمربی آرسنال ندارد تا انتها فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و به همین دلیل او در ماه ژانویه می تواند با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره گردد. او در میان تمام بازیکنان آرسنال بیشترین حقوق را می گیرد و آرسنالی ها راضی خواهند شد که او به جای تابستان در ماه ژانویه آنها را ترک کند.

پیش از این از لیگ فوتبال آمریکا MLS هم به عنوان مقصد بعدی اوزیل نام برده می شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11889

به "دیدار اوزیل با مدیر یک باشگاه ترکیه ای در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار اوزیل با مدیر یک باشگاه ترکیه ای در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید