قیمت هوندا کلیک به 270 میلیون تومان رسید ، موتورسیکلت گران و کمیاب شد

به گزارش سهندبلاگ، قیمت هوندا کلیک به 270 میلیون تومان رسید. نمایندگی ها هیچ محصولی برای فروش ندارند و بازار آزاد هم در پی این موضوع به شدت دچار افزایش قیمت شد.

قیمت هوندا کلیک به 270 میلیون تومان رسید ، موتورسیکلت گران و کمیاب شد

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: قیمت هوندا کلیک به 270 میلیون تومان رسید. نمایندگی های شرکت نیروموتور فقط اسکوتر طرح کلیک با قیمت 81 میلیون تومان و اسکوتر SYM FX 150 با قیمت 145 میلیون تومان را موجود دارند. برای مثال قیمت اسکوتر SYM j200 پر فروش ترین اسکوتر نیرو موتور از 119 میلیون تومان به 160 میلیون تومان رسید.

شرکت کویر موتور نیز در وب سایت خود به دلیل طولانی بودن فرایند اسقاط و شماره گذاری نشدن محصولات تولیدی، بابت تاخیر در تحویل محصولاتش پوزش خواست و هیچ محصولی برای فروش ندارد. شرکت نیکران موتور پاسارگاد هم مانند دو شرکت دیگر محصولی برای فروش ندارد. این ناموجودی ها باعث شد تا قیمت بازار آزاد موتورسیکلت به شدت افزایش پیدا کند.

قیمت موتورسیکلت باز هم گران شد؛ قیمت هوندا ایرانی 60 میلیون تومان را رد کرد!

افزایش قیمت شدید محصولات هوندا و یاماها

قیمت هوندا کلیک 150 نیز از 180 میلیون تومان در سال گذشته با افزایش 90 میلیون تومانی به 270 میلیون تومان رسید! هوندا ADV 160 فول نیز 480 میلیون تومان قیمت دارد. یاماها اروکس سوییچ اندونزی هم از 220 میلیون تومان در سال گذشته به 350 میلیون تومان رسید.

اما رکورد دار افزایش قیمت ها مربوط می گردد به کاواساکی نینجا 250 چهارسیلندر که از 880 میلیون تومان در سال گذشته حالا بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارد! بنلی ویسته 250 یعنی مقرون به صرفه ترین اسکوتر 250 سی سی کشور نیز از 145 میلیون تومان به 240 میلیون تومان رسید.

به بیان نمایندگی های نیروموتور و نیکران موتور پاسارگاد، قرار است در هفته آینده محصولات سال 1402 برای فروش در دسترس قرار گیرند. امیدواریم بازار موتورسیکلت مانند بازار خودرو دچار مشکل کمبود عرضه و افزایش تقاضا نگردد.

قیمت روز انواع موتورسیکلت را اینجا بخوانید.

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

شروع تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه

ساینا اس سایپا تست و آنالیز شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!

افزایش شدید قیمت کارخانه ای خودرو ؛ بازار خودرو در انتظار تورم بزرگ

کامیون و کشنده گران شد / بنز مایلر صفر پنج میلیارد تومان!

منبع: بیت ران
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19049

به "قیمت هوندا کلیک به 270 میلیون تومان رسید ، موتورسیکلت گران و کمیاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هوندا کلیک به 270 میلیون تومان رسید ، موتورسیکلت گران و کمیاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید