فهرست پرتردد ترین مسیرهای پروازی دنیا منتشر شد

به گزارش سهندبلاگ، فهرست پرتردد ترین مسیرهای پروازی دنیا منتشر شد

فهرست پرتردد ترین مسیرهای پروازی دنیا در سال 2018 به وسیله Routes که برگزار کننده کنفرانس ها و رویدادهای توسعه شبکه حمل و نقل هوایی در دنیا است، اعلام شد.

فهرست پرتردد ترین مسیرهای پروازی دنیا منتشر شد

بر اساس این گزارش، خط پروازیِ داخلی فرودگاه گیمپو سئول(Gimpo Airport) به جزیره جیجو در شبه جزیره کره، با بیش از 13.4 میلیون مسافر، و 450 کیلومتر مسیر رتبه اول پر رفت و آمد ترین مسیر هوایی را در جهان کسب نموده است.

این مسیر روزانه 180 پرواز دارد که هر 8 دقیقه یکبار به طور عمده به مسافرانی سرویس می دهد که به قصد گذراندن اوقات فراغت از مرکز به این جزیره که با سواحل شنی و آتشفشانش معروف است، سفر می نمایند.

در World Routes 2018 که 15-18 سپتامبر(24-27 شهریور) در گوانجو چین در حال برگزاری است، این رویداد مکانِ دیدار جهانی برای شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها و سازمان های گردشگری برای بحث در خصوص فرصت های بازار نو و تکامل خدماتِ موجود است.

استیون اسمال(Steven Small)، مدیر اجرایی Routes بیان داشته است: طبق پیش بینی های صورت گرفته، منطقه آسیا- اقیانوسیه(شامل بخش عمده آسیای شرقی، آسیای جنوب شرق و اقیانوسیه) طی 20 سال آینده، بزرگترین منطقه برای سفر خواهند بود. این رشد ناگهانی حمل و نقل هوایی به این معنی است که زمان مناسب برای بازگشت World Routes به چین است.

این رویداد تصمیم گیرندگان ارشد را از سراسر جهان گرد هم می آورد، تا خدمات هوایی نوی را طرح ریزی نمایند و در خصوص افزایش تناوب و ظرفیت مسیرهایی که نزد مسافران محبوب هستند، به بحث و گفتگو بپردازند. مذاکرات در حال اجرا در گوانجو می تواند راه را برای پرتردد ترین مسیر های آینده هموار کند.

شلوغ ترین مسیرهای جهان در سال 2017، با استفاده از برنامه تجزیه و تحلیل OAG محاسبه شد، تا از این طریق 500 مسیری که با ظرفیت کلیِ صندلی در راس قرار داشتند، را بیایند. سپس با استفاده از داده های ارائه شده پر رفت و آمد ترین مسیرها از نظر تعداد مسافران رتبه بندی شد.

فهرست پرتردد ترین مسیرها از لحاظ منطقه ای از این قرار است:

  • جیجو- فرودگاه سئول گیمپو: پر تردد ترین مسیر در منطقه آسیا- اقیانوسیه
  • جده- فرودگاه شاه خالد: پرتردد ترین مسیر در منطقه خاورمیانه
  • کیپ تاون- فرودگاه تامبو: پرتردد ترین مسیر در آفریقا
  • کینکان- مکزیکو سیتی: پرتردد ترین مسیر در آمریکای جنوبی/ مرکزی
  • فرودگاه جان اف کندی- لوس آنجلس: پرتردد ترین مسیر در آمریکای شمالی
  • ازمیر- فرودگاه آتاتورک استانبول: پرتردد ترین مسیر در اروپا

برای رزرو بلیط هواپیما در سراسر جهان با برترین نرخ اینجا را کلیک کنید.

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18435

به "فهرست پرتردد ترین مسیرهای پروازی دنیا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست پرتردد ترین مسیرهای پروازی دنیا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید