مدیر برنامه های لئون: در حال مذاکره با زنیت کازان، زنیت سن پترزبورگ و پروجا ایتالیا هستیم

به گزارش سهندبلاگ، مدیر برنامه ستاره کوبایی الاصل تیم والیبال پروجا گفت: زنیت کازان مشتاق جذب لئون است ولی زنیت سن پترزبورگ علاقه بسیار زیادی دارد تا او را در اختیار داشته باشد.

مدیر برنامه های لئون: در حال مذاکره با زنیت کازان، زنیت سن پترزبورگ و پروجا ایتالیا هستیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پیشنهاد اغواکننده تیم زنیت سن پترزبورگ به ستاره کوبایی الاصل تیم والیبال پروجا باعث شد تا آندری گرژیب مدیر برنامه های ویلفردو لئون، دست به کار شده و راهی روسیه گردد.

گرژیب در این مورد گفت: ما در حال مذاکره با زنیت کازان، زنیت سن پترزبورگ و پروجا ایتالیا هستیم. پیشنهاد شرکت گازپروم به دست ما رسیده ولی صحبت کردن در خصوص آن زود است. من در روسیه و مشغول ملاقات با تیم هایی هستم که علاقه به جذب لئون دارند. این روندی طبیعی است و تا وقتی با یک تیم به توافق نرسیم و ویلفردو نیز علاقه خود را به یک تیم نشان ندهد، همه پیشنهادات همچنان روی میز است.

مدیر برنامه های ویلفردو لئون ادامه داد: زنیت کازان مشتاق جذب لئون است ولی زنیت سن پترزبورگ علاقه بسیار زیادی دارد تا او را در اختیار داشته باشد. دفتر مرکزی شرکت گازپروم به سن پترزبورگ منتقل شده و به همین دلیل آنها پیشنهاد اقتصادی بسیار بالایی ارائه نموده اند. من در مسکو هستم و در تمام جلسات مذاکره شرکت داشته ام. گازپروم بودجه انتقال ویلفردو را تصویب نموده و پیشنهاد اقتصادی نهایی آنها تا 2 ماه دیگر به دست ما خواهد رسید.

تنها تیم ایتالیایی که شانس بستن قرارداد با ستاره کوبایی الاصل تیم ملی لهستان را دارد، پروجاست. قرارداد لئون در انتها فصل جاری تمتم می گردد و زنیت سن پترزبورگ پیشنهاد استثنایی 2 میلیون دلار را برای این بازیکن ارائه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4243

به "مدیر برنامه های لئون: در حال مذاکره با زنیت کازان، زنیت سن پترزبورگ و پروجا ایتالیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های لئون: در حال مذاکره با زنیت کازان، زنیت سن پترزبورگ و پروجا ایتالیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید