مربی مطرح روی نیمکت تیم ملی؟

به گزارش سهندبلاگ، با اعلام رسمی یواخیم لو مبنی بر پایان فعالیتش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از رقابت های یورو 2020 تابستان امسال، بار دیگر برآورد ها درباره ورود یورگن کلوپ به عنوان جانشین وی از سر گرفته شد. این شایعه نخستین بار سال گذشته پس از باخت 6 بر صفر تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا در لیگ ملت های اروپا شکل گرفت که البته تنها چند ساعت پس از آن بازی کلوپ آن را رد و تأکید کرد که خیال دریافت جای هموطنش را ندارد.

مربی مطرح روی نیمکت تیم ملی؟

اکنون اما با قطعی بودن خروج لو از جمع ژرمن ها بار دیگر حدس درباره آینده کلوپ آغاز شده است و سرمربی لیورپولی ها این بار هم آن را رد و بر تعهد خود نسبت به قراردادش با لیورپول تأکید کرد، قراردادی که تا سال 2024 اعتبار دارد.

کلوپ امروز در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب (چهارشنبه) لیورپول مقابل لایپزیش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: اگر می خواهید بپرسید که آیا من آماده ام که سرمربی تیم ملی آلمان شوم، باید بگویم که خیر. یوگی لو سال های فراوان کارش را در این تیم عالی انجام داد و یکی از پیروز ترین مربیان تاریخ این تیم بود. من فکر می کنم که او می خواهد تجربه خوبی از حضور در این دوره از جام ملت های اروپا برای خودش بسازد. بعد از او هم یک نفر دیگر این کار را برعهده خواهد گرفت. ما کلی مربی آلمانی خوب داریم.

کلوپ افزود: پس خیر، من نه تابستان و نه بعد از تابستان آماده قبول هدایت تیم ملی آلمان نخواهم بود. من سه سال دیگر با لیورپول قرارداد دارم. این هم خیلی واضح است. شما وقتی یک قرارداد می بندید باید به آن پایبند باشید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12914

به "مربی مطرح روی نیمکت تیم ملی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی مطرح روی نیمکت تیم ملی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید