مسی در جام جهانی بعدی هم بازی می نماید ، من در خصوص این اتفاق خواب می بینم

به گزارش سهندبلاگ، کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، مدعی است که لیونل مسی به راحتی می تواند در جام جهانی 2026 بازی کند.

مسی در جام جهانی بعدی هم بازی می نماید ، من در خصوص این اتفاق خواب می بینم

به گزارش خبرنگاران کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، مدعی شد که لیونل مسی می تواند در جام جهانی 2026 حضور شگفت انگیزی داشته باشد.

مسی اینترمیامی را ترک نموده و با تیم ملی آرژانتین برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل اکوادور و بولیوی آماده می گردد.

در حالی که او ممکن است به کشورش یاری کند تا به جام جهانی 2026 برسد، مسی قبلاً تاکید نموده که در دور تازه این مسابقات که به میزبانی ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می گردد، شرکت نخواهد کرد.

ما تاپیا امید خود را از دست نداده تا برنده 7 بار توپ طلا بتواند دوباره در جام جهانی کاپیتان آلبی سلسته گردد. تاپیا ادعا کرد که این ستاره فوتبال می تواند موفقیت لوکا مودریچ با کرواسی را تکرار کند.

تاپیا به اسپورت سامیت لیدرز گفت:مسی همواره در پی چیزهای بیشتری است. او هرگز شما را ترک نمی نماید. همواره شما را غافلگیر می نماید، او بیشتر پیش می رود. می توانید آن را تصور کنید. چطور نمی توانم تصورش کنم؟ من دوست دارم او آنجا باشد. او با شرایطی که دارد به راحتی می تواند در جام جهانی 2026 بازی کند. مودریچ این کار را برای تیمش انجام می دهد، آندرس اینیستا برای بارسلونا. بستگی به او دارد، به آنچه که احساس می نماید. او را می بینم که در جام جهانی بازی می نماید و در پستی که می خواهد بازی می نماید. مسی واقعاً می تواند این کار را انجام دهد. این بستگی به آنچه او می خواهد دارد، من در خصوص آن خواب می بینم.

مسی در جام جهانی قطر 7 گل زد و 3 پاس گل داد تا آرژانتین زمستان گذشته سومین عنوان قهرمانی تاریخ خود در جام جهانی را به دست آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19457

به "مسی در جام جهانی بعدی هم بازی می نماید ، من در خصوص این اتفاق خواب می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در جام جهانی بعدی هم بازی می نماید ، من در خصوص این اتفاق خواب می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید