مشخصات فنی گوگل پیکسل تبلت فاش شد

به گزارش سهندبلاگ، اگرچه گوگل میخواهد سال آینده از پیکسل تبلت رونمایی کند اما این روزها خبرهای زیادی در رابطه با آن می شنویم. به تازگی هم خبری منتشر شده که در آن شاهد افشای مشخصات فنی این محصول بوده ایم.

مشخصات فنی گوگل پیکسل تبلت فاش شد

گوگل در ماه مه سال جاری و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان I/O، خبر از عرضه محصولات زیادی داد. در آن کنفرانس از محصولات سخت افزاری خاصی رونمایی نشد اما این شرکت اظهار داشت میخواهد در پاییز سال جاری و به طور دقیق تر، 6 اکتبر (14 مهر) از گوشی های سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کند.

در آن رویداد حتی پیش نمایشی از تبلت گوگل پیکسل هم به نمایش عایدی اما برخلاف گوشی و ساعت هوشمند، این محصول را قرار است سال آینده در بازار ببینیم. از آن موقع تا به امروز خبرهای زیادی پیرامون این محصول منتشر شده است؛ خود گوگل هم بارها تصاویر مختلفی از این تبلت را با کاربران به اشتراک گذاشته تا از لحاظ ظاهری تقریبا هیچ چیز جدیدی برای دانستن وجود نداشته باشد.

امروز اما توانستیم به مشخصات فنی پیکسل تبلت دسترسی پیدا کنیم. اینطور که به نظر می رسد، این محصول اکنون در مرحله تست کیفیتی واقع شده است و یک تعداد از آن هم به همین منظور به هندوستان ارسال شده اند. یک شخص هم توانسته در همین فرایند، مشخصات فنی این محصول را با کاربران به اشتراک بگذارد.

اینطور که به نظر می رسد، گوگل پیکسل تبلت محصولی خواهد بود با نمایشگر 10.95 اینچی که از وای فای 6 پشتیبانی می نماید و در دو مدل با ترکیب حافظه 128/256 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. بعلاوه گفته می گردد گوگل یک قلم هم ساخته که شاید به همراه تبلت یادشده عرضه گردد؛ در این رابطه اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم.

با توجه به اطلاعاتی که پیش تر منتشر شده، پیکسل تبلت قرار است نخستین محصولی باشد که از نسخه 64 بیتی اندروید 13 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برد. بعلاوه طبق خبرهای کنونی می دانیم روی پنل پشتی این محصول دو دوربین تعبیه خواهد شد اما از جزئیات آن بی خبریم. نکته مهم در رابطه با این تبلت اما عدم بهره مندی آن از GPS، سنسور مجاورت و سنسور هواسنج است.

اگرچه گوگل میخواهد سری پیکسل 7 را به تراشه نسل دوم تنسور مجهز کند اما پیکسل تبلت طبق اطلاعات موجود، از نسل نخست این تراشه که در سری پیکسل 6 بکار گرفته شده به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد. این در حالی است که تبلت یادشده قرار است بعد از سری پیکسل 7 راهی بازار گردد.

انتظار می رود در هفته ها و ماه های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با تبلت مورد انتظار گوگل منتشر گردد چون هنوز یک سری از قابلیت های آن به طور کامل فاش نشده اند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18090

به "مشخصات فنی گوگل پیکسل تبلت فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوگل پیکسل تبلت فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید