مسائل اقتصادی و 4 تغییری که گریبان عراقی ها را گرفت

به گزارش سهندبلاگ، تیم ملی فوتبال عراق برای میزبانی از ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 با چهار تغییر اجباری روبرو شد.

مسائل اقتصادی و 4 تغییری که گریبان عراقی ها را گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه عراق، تیم ملی فوتبال عراق در جهت رویارویی با ایران با شرایطی روبرو شد که تغییراتی اجباری را به دنبال داشت. این بازی بسیار مهمی برای هر 2 تیم است زیرا عراق به دنبال حفظ فزونی خود در جدول رده بندی گروه C آسیا است و ایران هم می خواهد با جبران شکست برابر بحرین تعادل را در جدول برقرار کند.

این رسانه عراقی سپس به چهار تغییر اجباری که تیم ملی این کشور برای بازی برابر ایران روبرو شد اشاره نمود.

تغییر محل بازی

فیفا با توجه به حوادث عراق تصمیم گرفت محل میزبانی عراق از تیم های ملی ایران و بحرین به زمین بی طرفی انتقال یابد. فدراسیون فوتبال عراق نیز اردن را به عنوان زمین بی طرف انتخاب کرد.

تغییر داوران

کنفدراسیون فوتبال آسیا که ابتدا داور اردنی را برای قضاوت بازی تیم های ملی عراق و ایران انتخاب نموده بود پس از انتخاب اردن به عنوان محل برگزاری این بازی داور سریلانکایی را در یک تصمیم اجباری جایگزین کرد.

تغییر محل اقامت

عراق پس از اسکان در اردن خیلی زود مجبور به تغییر محل اقامت خود با توجه به هجوم طرفداران شد و به هتل گراند میلینیوم انتقال یافت. این هتل فاصله پنج دقیقه ای تا محل تمرین دارد.

تغییر محل تمرین

تیم ملی فوتبال عراق به دلیل فاصله یک ساعته با محل تمرین و چمن مصنوعی تصمیم به تغییر آن گرفت تا بازیکنان با فشار کمتری روبرو شوند.

شبکه السومریه همچنین بیان نمود تیم عراق برای اسکان در اردن و تامین هزینه های اقتصادی با مشکل جدی روبرو شد که تا روز چهارشنبه حل می گردد.

به گزارش خبرنگاران ملاقات عراق و ایران در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر ساعت 17:30 فردا (پنجشنبه) برگزار می گردد. شاگردان ویلموتس از سه بازی گذشته خود دو برد و یک شکست کسب نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5387

به "مسائل اقتصادی و 4 تغییری که گریبان عراقی ها را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی و 4 تغییری که گریبان عراقی ها را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید