معرفی نمایشگاه های دبی تا سرانجام سال 2019

به گزارش سهندبلاگ، نمایشگاه های دبی تا سرانجام سال 2019 با اهداف معین و موثر برگزار خواهند شد. نمایشگاه مکانی است که ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می توانند با کنش های سازمان یافته و به طور هماهنگ به داد و ستد بپردازند. این داد و ستد می تواند شامل کالا، خدمات و اطلاعات باشد. به عبارتی می توان گفت نمایشگاه یا نمایشگاه های دبی تا سرانجام سال 2019 به عنوان یک ایده نوین می تواند نوآوریها، نوآفرینی ها و اختراع ها را به بازدیدکنندگان نشان دهد.

معرفی نمایشگاه های دبی تا سرانجام سال 2019

بهتر است بدانید که امروزه نمایشگاه در روابط تجاری سازمان ها رایج شده است. هر ساله نمایشگاه ها برای مثال نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 با ارائه ایده های خلاق و جذاب و طرح های خاص در جنبه های مختلف توانسته است مخاطبین بیشتری را به خود جذب کند. در واقع نمایشگاه مکانی برای تبلیغات زنده می باشد. این تبلیغات می تواند کالا، خدمات، اطلاعات، تکنیک و هنرهای صنعتی و دستی، فرهنگ، تاریخ، طبیعت و جاذبه های گردشگری یک سازمان، شرکت، شهر، استان و کشور باشد. در اینجا به معرفی نمایشگاه های دبی در سال 2019 و نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 پرداخته ایم.

معرفی نمایشگاه های دبی در سال 2019

بهتر است بدانید که نمایشگاه های مختلفی در دبی برگزار می گردد. هر کدام از این نمایشگاه ها از اعتبار خاصی برخوردار هستند. در اینجا به بعضی از نمایشگاه های دبی در سال 2019 و نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 اشاره خواهیم کرد.

نمایشگاه arab health دبی 2019

نمایشگاه عرب هلث دبی یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه های دبی محسوب می گردد. حوزه فعالیت این نمایشگاه تجهیزات پزشکی می باشد. گفتنی است که این نمایشگاه از سابقه طولانی برخوردار است، به طوری که از سال 1975 میلادی فعالیت دارد. این نمایشگاه هر سال و با شکوه خاصی در دبی برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی های صنعت سلامت در همه کشورها، رونمایی از پیشرفت های روز جهان، ارائه فناوری های به روز، توسعه توریسم درمانی، حمایت از فراوریکنندگان و ایجاد ارتباط با مراکز آموزشی و درمانی تمامی کشورها می باشد.

می توان گفت این نمایشگاه یک مکان بسیار عالی برای پژوهشگران، فروشندگان، فعالان و فراوری کنندگان در زمینه پزشکی به شمار می آید. گفتنی است که در حاشیه نمایشگاه کنفرانس ها و سمینارهای گوناگونی برگزار می گردد. برگزاری این سمینارها و کنفرانس ها باعث افزایش اعتبار و ارزش نمایشگاه شده است. بهتر است بدانید که در سال 2019 چهل و سومین دوره این نمایشگاه در دبی در ماه ژانویه برگزار شده است.

این نمایشگاه یکی بزرگترین گردهمایی تاجران و متخصصان در زمینه تجهیزات مراقبت پزشکی خاورمیانه می باشد. به جرات می توان گفت که با شکوه تر از این نمایشگاه بین المللی وجود نداشته و ندارد. این نمایشگاه یک موقعیت بسیار مناسب برای دیدار با پیشگامان این صنعت جهانی است. همزمان می توانید از ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات استفاده کنید و تجربیات عالی را در این زمینه کسب کنید.

در دوره قبلی این نمایشگاه بیش از 4000 فراوری کننده توانا و ماهر، توزیع کننده های بزرگ در سطح جهانی، به روز ترین فناوری ها، اختراعات جدید و مهم، شیوه بهره برداری از اختراعات و شرکت های خدماتی مرتبط برای عموم نمایش داده شده بود.

از محصولات و خدماتی که در این نمایشگاه ارائه شده است می توان به مواردی از قبیل محصولات تجهیزات پزشکی، تجهیزات تشخیص طبی، تجهیزات آزمایشگاهی، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، رادیولوژی، خدمات پزشکی، خدمات مشاوره ای و … اشاره نمود.

به عبارتی می توان گفت هر چیزی که در باور شما نمی گنجد را می توانید دراین نمایشگاه ببینید. همچنین با برگزاری کنفرانس آموزشی پزشکی مستمر (CMC)می توانید جدید ترین تکنیک ها و مهارت ها را از اساتید مجرب مربوط به این شاخه بیاموزید.

موضوعات و هدف از نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی 2019

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به مواردی از قبیل معرفی محصولات و توانمندی آن ها در سطح بین المللی، ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری و آنالیز احتیاج های آن ها، ایجاد فرصتی برای جذب سرمایه گذاران، ایجاد ارتباط با تامین کنندگان مواد خام و ارائه دهندگان خدمات، به روز رسانی دانش فنی، تعامل با سایر شرکت ها، ایجاد فرصت استعداد یابی و جذب نخبه ها، شرکت در سمینارها و کنفرانس ها و امکان بهره برداری از تبلیغات متعدد اشاره نمود.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

بهتر است بدانید که به نمایشگاه 2020 دبی در حال نزدیک شدن هستیم. دبی در انتها سال 2019 قادر است 132000 اتاق و 164000 اتاق را برای نمایشگاه و جشن هایی که قرار است برگزار شوند آماده کند.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 می باشد. بهتر است بدانید که اهمیت این نمایشگاه بسیار زیاد است به طوری که بعد از مسابقات جام جهانی و بازی های المپیک به عنوان سومین رویداد مهم جهان شناخته شده است. نام دیگر اکسپو فرهنگ ملل می باشد.

همچنین مسئولیت برگزاری نمایشگاه های اکسپو بر عهده دفتر بین المللی نمایشگاه ها BLE است. این دفتر بین المللی در پاریس و از سال 1939 تاسیس شده است. این دفتر قادر است نمایشگاه های مصوب را در قالب هایی از قبیل جهانی، جامع و تخصصی برگزار کند. مدت زمان این نمایشگاه ها در فاصله های پنج ساله، دو ساله و یا سه ساله می باشد. مدت زمان برگزاری این نمایشگاه ها به این صورت است که هر کدام ممکن است به مدت شش و سه ماه طول بکشد. این نمایشگاه ها با همکاری دولت برگزار می شوند البته بیشتر امور اجرایی بر عهده بخش های خصوصی است.

گفتنی است که غرفه های این نمایشگاه ها بر اساس موضوعات ویژه و با هدف تفسیر کشور مربوطه از آن موضوع خاص برپا می شوند. بین نمایشگاه های اکسپو و نمایشگاه های تجاری بسیار تفاوت وجود دارد. در نمایشگاه های اکسپو کشورها سعی دارند تازه ترین و جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه های مختلف به نمایش بگذارند. برای مثال اختراع تلفن، کشتی های بخاری مدرن، بستنی قیفی، برج ایفل و سایر دستاوردهای جدید در این نمایشگاه ها در دوره های مختلف به نمایش گذاشته شده اند.

زمان برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از 29 مهر سال 1399 الی 21 فروردین 1400 می باشد. می توان گفت این نمایشگاه جزء نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 است. این نمایشگاه اولین نمایشگاه جهانی است که در منطقه خاورمیانه، جنوب آسیا و آفریقا برگزار خواهد شد. بهتر است بدانید که حدود 25 میلیون آدم از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

مدت زمان این نمایشگاه شش ماه است. این نمایشگاه باعث می گردد کشور امارت متحده عربی بیش از پیش در سطح جهانی مطرح گردد. از کشورهای مختلفی که حضور خود را در این نمایشگاه اعلام نموده اند می توان به مواردی از قبیل بریتانیا، نیوزیلند، قزاقستان، نیجریه، ایتالیا، اندونزی، هلند، فرانسه، اسلوونی، شیلی، آلمان، یونان، تونس، لوگزامبورگ و ایرلند اشاره نمود.

موضوع و تم اصلی این نمایشگاه ارتباط ذهن ها و خلق آینده می باشد. بنابراین این نمایشگاه که جزء نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 می باشد بستری مناسب جهت رشد و مطرح شدن ایده های خلاقانه خواهد شد. همچنین لوگوی رسمی اکسپو 2020 حلقه ای طلایی می باشد که نماد و سمبل ارتباط جهانی شرق و غرب است. اسپانسرهای رسمی این نمایشگاه بر عهده شرکت های مختلفی از قبیل شرکت UPS، شرکت مخابراتی اتصالات امارات، امارات ایرلاین، شرکت پپسی و شرکت نیسان می باشد.

سایر نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019

تا اینجا به نمایشگاه و اهمیت و اهداف آن ها اشاره نمودیم. اما از نظر زمانی می خواهیم بهنمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 بپردازیم.

از نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 می توان به نمایشگاه بین المللی سنگ Middle east stone اشاره نمود. زمان آغاز این نمایشگاه بین المللی سه شنبه الی پنجشنبه شهریور ماه به تاریخ 19 الی 21 می باشد.

یکی دیگر ازنمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 نمایشگاه بین المللی دام و طیور AgraMEاست. تاریخ آغاز این نمایشگاه بین المللی سه شنبه 98/12/13 الی پنجشنبه 98/12/15 می باشد.

از دیگر نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات Yummex در دبی است. تاریخ آغاز این نمایشگاه سه شنبه 98/8/7 الی پنجشنبه 98/8/9 می باشد. همچنین نمایشگاه بین المللی چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی SGIیکی دیگر از نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 می باشد که جزء نمایشگاه بین المللی محسوب می گردد. تاریخ آغاز این نمایشگاه یکشنبه 98 /10/22 الی سه شنبه 98/10/24 است.

بهتر است بدانید که نمایشگاه بین المللی زنان و زایمان Obs-Gyneاز دیگر نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 است. تاریخ آغاز این نمایشگاه بین المللی 98/11/7 روز دوشنبه الی 98/11/10 در روز پنجشنبه می باشد. همچنین نمایشگاه بین المللی فناوری دارویی DUPHATجزء نمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 است. تاریخ آغاز این نمایشگاه بین المللی 98/12/6 روز سه شنبه الی 98/ 12/8 روز پنجشنبه می باشد.

از دیگرنمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 می توان به نمایشگاه بین المللی منسوجات IFTاشاره نمود. تاریخ آغاز این نمایشگاه بین المللی که جزءنمایشگاه های دبی تا انتها سال 2019 است روز دوشنبه98/8/13 الی 98/8/15 روز چهارشنبه می باشد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دلتابان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3458

به "معرفی نمایشگاه های دبی تا سرانجام سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نمایشگاه های دبی تا سرانجام سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید