نانجینگ، شهر امپراتورهای چین

به گزارش سهندبلاگ، سان چن عکاسی 50 ساله ای است که تمام عمر خود را در شهر نانجینگ گذرانده، از دهه گذشته که قسمتی از شهر نانجینگ در خطرنابودی نهاده شد او آغاز به عکاسی از قسمت های مختلف این شهر زیبا کرد، او عکس ها و تجربیات زندگی در این شهر رویایی را با ما در میان گذاشته با خبرنگاران همراه باشید تا زیبایی های این شهرحیرت آور را بهتر بشناسید.

نانجینگ، شهر امپراتورهای چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

خیابان جیمینگسی

خیابان جیمینگسی در بیرون عبادتگاه جیمینگ یکی از بهترین چشم اندازهای شهر نانجینگ را مخصوصا در فصل بهار دارد. این خیابان در ماه مارس پر از شکوفه های گیلاس است، شکوفه هایی که در امتداد خیابان جیمینگسی هستند معمولا چند هفته ای گل دارند.

عبادتگاه جیمینگ

یکی از بهترین محل ها برای دیدن شکوفه های گیلاس، عبادتگاه جیمینگ و تالار نمایش آن است که در دوره مینگوو ساخته شده است. باغ لوور، دانشگاه جنگل داری و دریاچه ژواوو از دیگر محل هایی که می توانید شکوفه های زیبای گیلاس را در آنجا تماشا کنید.

کاخ ریاست جمهوری

پشت در ورودی کاخ ریاست جمهوری دو تا از زیباترین و جالب ترین قصرهای نانجینگ واقع شده است که در اواسط دهه 1300 ساخته شده اند. در این محل باغ های سنتی چینی، معماری هایی از دوره های مختلف و اداره های دولتی مهم واقع شده است. این ساختمان شاهدی بر تاریخ چین است چون پایگاه رهبران مختلف بوده است.

چشم انداز پانورامایی

این عکس از رصدخانه کوه بنفش نانجینگ گرفته شده، صخره ای بزرگ در بالای کوه بهترین چشم اندازهای پانورامای را از دریاچه می دهد، هر سال تابستان افراد زیادی از این صخره بالا می روند و عکس های ناب و زیبا می اندازند.

پارک ملی کوهستان ژونگشان

پارک ملی کوهستان ژونگشان در کوه بنفش جاذبه های مهمی مثل عبادتگاه لینگو، مقبره مینگ و ژونگشان لینگ را دارد. عکس دریافت از بناهای عظیم داخل پارک ملی همواره چالشی برای عکاسان بوده است تا بتوانند زیبایی و هویت نمادین این پارک را به خوبی به دیگران نشان دهند.

راستا فیل سنگی

این راستا در روبروی مقبره مینگ واقع شده است و یکی از بهترین محل ها برای گردش و قدم زدن به سمت کوه و لذت بردن از طبیعت زیبای اطراف است. مجسمه های سنگی در سلسله مینگ ساخته شده اند و بسیار زیبا هستند در جلوی آن ها درختان رنگارنگی واقع شده است که در پاییز مناظری حیرت آور را به وجود می آورند.

سنت های رو به نابودی

در شهری که به سرعت در حال توسعه یافتن است، بیشتر معماری های قدیمی در حال خراب شدن هستند. بعضی از ساختمان های قدیمی تر همچنان در بخش جنوب نانجینگ باقی مانده اند. اینجا همان جایی است که عکاس سان چن در آنجا بزرگ شده است، او می گوید بیش از 30 سال را در این محل زندگی نموده و در آن موقع اینجا پر از کاخ های بزرگی بود که خانواده های زیادی در آن ها زندگی می کردند، خانواده هایی که لهجه اصیل نانجینگی داشتند، غذاهای سنتی این محل را می شناختند و با داستان های اساطیری اینجا آشنا بودند، جنوب نانجینگ اصل و ریشه این شهر است.

دیوار و برج

دیوار و برجی که در عکس می بینید در دهه 1300 ساخته شده اند، دیوار شهر مینگ که در سمت راست واقع شده است از بهترین دیوارهای شهری به جا مانده از قدیم است و برج 89 طبقه زیفنگ در سمت چپ بلندترین ساختمان این شهر می باشد.

منبع: edition.cnn.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3589

به "نانجینگ، شهر امپراتورهای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانجینگ، شهر امپراتورهای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید