آشنایی با هتل های تایلند

به گزارش سهندبلاگ، تایلند یکی از شلوغ ترین کشورهای توریستی دنیا است . این کشور سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است . با توجه به این موضوع این کشور باید بتواند جوابگوی این حجم از گردشگران باشد . در تایلند هتل های زیادی وجود دارد که هر کس با هر سلیقه و بودجه ای می تواند در آنها اقامت کند . در اینجا اطلاعاتی راجع به هتل های تایلند و قیمت و رزرو آنها خواهید دید .

آشنایی با هتل های تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

امکانات هتل های تایلند

تایلند هتل های زیادی با درجه های متفاوتی دارد . هتل های 5 ستاره تایلند از هتل های لوکس هستند که همه نوع خدماتی را به گردشگران ارائه می دهند . اگر در هتل های پاتایا و هتل های پوکت و یا هتل های سامویی اقامت کنید ، در بعضی هتل های 5 ستاره و یا 4 ستاره می توانید از سواحل اختصاصی بهره ببرید .

رستوران های بین المللی ، اتاق های تمیز و زیبا ، استخرهای بزرگ بعضی از امکانات هتل در تایلند از جمله هتل های بانکوک است . هرچه درجه هتل کمتر گردد از امکانات هتل ها کاسته می گردد .

قیمت هتل های تایلند

از عوامل موثر در نرخ هتل های تایلند می توان در درجه هتل ، موقعیت مکانی و امکانات هتل اشاره نمود .

هزینه هتل های تایلند با توجه به درجه آنها متفاوت است . اگر در هتل های 5 ستاره اقامت کنید باید هزینه ای بیشتر از 4000 بات در هرشب پرداخت کنید . قیمت هتل های 4 ستاره تایلند بیشتر از 2000 بات است . برای صرفه جویی در هزینه هایتان پیشنهاد می کنیم در هتل های 3 ستاره تایلند و هتل های 2 ستاره تایلند اقامت کنید . هزینه اقامتتان در حدود 1000 تا 2000 بات برای هر شب خواهد بود .

از دیگر عوامل موثر می توان فصل سفر را نام برد . اگر در فصول خلوت تایلند سفر کنید ، هتل ها ارزان تر خواهند بود .

در اینجا اطلاعاتی راجع به هتل های لوکس تایلند ، هتل های ارزان تایلند ، بهترین هتل های تایلند و همچنین اطلاعات رزرو آنها خواهید دید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1838

به "آشنایی با هتل های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید