تور اروپا ارزان: هواوی P50 پرو و P50 پاکت 10 روز دیگر وارد بازار اروپا می شوند

به گزارش سهندبلاگ، این طور که به نظر می رسد هواوی می خواهد تا 10 روز دیگر، گوشی های هواوی P50 پرو و P50 پاکت را که گوشی تاشوی این شرکت چینی به شمار میرود وارد بازار اروپا کند.

تور اروپا ارزان: هواوی P50 پرو و P50 پاکت 10 روز دیگر وارد بازار اروپا می شوند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هواوی تابستان سال گذشته گوشی های سری P50 خود را رسما در بازار چین عرضه کرد. در ماه دسامبر همان سال بود که اولین گوشی تاشوی عمودی شرکت (گوشی تاشو شبیه به گلکسی زد فلیپ 3) تحت عنوان هواوی P50 پاکت به مجموعه گوشی های این سری اضافه شد تا هواوی بعد از سامسونگ به دومین شرکتی تبدیل گردد که محصولی با چنین طراحی در بازار دارد. هر دوی این گوشی ها اکنون در بازار کشور چین در دسترس قرار دارند اما به خاطر تحریم ها، خیلی در بازار دنیای شرایط فروش آن ها تعریفی ندارد.

با تمام این تفاسیر شرکت چینی تصمیم گرفت ریسک نموده و این گوشی ها را در بازار مالزی و خاورمیانه هم عرضه کند. استقبال نسبتا خوب کاربران از P50 و مدل تاشو اما باعث شد هواوی کمی ریسک خود را بیشتر نموده و آن ها را در بازار اروپا که یکی از مهم ترین بازارهای دنیا به شمار میرود عرضه کند. طبق جدیدترین گزارش های به دست آمده، این اتفاق در تاریخ 25 ژانویه یعنی حدود 10 روز دیگر رخ خواهد داد و از ان روز به بعد کاربران اروپا می توانند به قدرتمندترین و جدیدترین نماینده های هواوی دسترسی داشته باشند.

این خبر را به وسیله صفحه رسمی شعبه بلغارستان هواوی دریافت کردیم که صراحتا به نام هواوی P50 پرو کرد و نه مدل پاکت اما از خبرگزاری محلی این کشور که با نام nixanbal شناخته می گردد شنیدیم که مدل تاشو هم در بازار اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت. هر دوی این گوشی ها از پردازنده اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده بهره می برند اما از آن جایی که هواوی امکان دسترسی به جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز را ندارد، این تراشه که در تمام گوشی ها به همراه مودم 5G به کار گرفته می شد در نماینده های هواوی با مودم 4G استفاده شده است. بنابراین کاربران علاوه بر محدودیت های نرم افزاری مجبور هستند با محدودیت اینترنتی هم کنار بیایند.

با وجود این محدودیت ها و بعلاوه بهره مند نبودن از خدمات و سرویس های گوگل، هواوی P50 پرو و هواوی P50 گوشی های بسیار خوبی هستند و با در نظر نگرفتن این محدودیت ها بسیار ارزشمند هستند. از جمله این قابلیت ها برای مدل معمولی می توان به بهره مندی از دوربین چهارگانه روی پنل پشتی با کیفیت بسیار بالا، نمایشگر OLED فوق العاده باکیفیت، شارژر 66 واتی سریع و برای مدل تاشو هم می توان به نمایشگر تاشوی بدون فاصله و یک نمایشگر ثانویه دایره ای شکل 1 اینچی اشاره نمود.

قیمتی هم که هواوی برای این گوشی ها برای بازار دنیای در نظر گرفته هنوز تعیین نیست اما وقتی در بلغارستان شاهد عرضه آن ها باشیم، به احتمال بسیار فراوان همان قیمت برای سایر بازارها هم در نظر گرفته خواهد شد. اگرچه این گوشی ها محدودیت سخت افزاری و نرم افزاری زیادی دارند اما بعید به نظر می رسد قیمت پایینی برای آن ها در نظر گرفته گردد. با این حال باید منتظر ماند و دید هواوی چه می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17083

به "تور اروپا ارزان: هواوی P50 پرو و P50 پاکت 10 روز دیگر وارد بازار اروپا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: هواوی P50 پرو و P50 پاکت 10 روز دیگر وارد بازار اروپا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید