هیجانی وارد بازار خودرو نشوید، ضرر می کنید

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست معاونت امور صنایع با تاکید بر مدیریت فضای دلالی سوداگرایانه و واسطه گری، هشدار داد: مردم هیجانی و تحت تاثیر فضای سوداگری وارد این فضا نشوند، چون متضرر خواهند شد.

هیجانی وارد بازار خودرو نشوید، ضرر می کنید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مهدی صادقی نیارکی در واکنش به نوسانات بازار خودرو و سو استفاده سوداگران از فضای کنونی بازار خودرو، از آنالیز تداوم فراوری خودروی پراید 131 با حضور مراجع تصمیم گیر تا ساماندهی بازار خودرو اطلاع داد.

در روز های گذشته معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار، گفت: این خودروساز آماده است در صورت لزوم و موافقت مراجع فرادستی فروش پراید را برای تنظیم بازار از سر بگیرد.

حسین کاظمی اضافه نمود: اتفاقی که پس از توقف فراوری محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد، درخصوص خودرو پراید نیز رخ داد و با انتشار خبر توقف فراوری، قیمت آن در بازار آزاد به شکل غیرمنطقی افزایش پیدا نموده است.

وی گفت: فراوری دو مدل پراید 132 و 111 متوقف شده، اما خط فراوری پراید 131 برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است و با افزایش ظرفیت آن و برای کاهش قیمت ها می توان عرضه پراید را از سر گرفت.

لازم به ذکر است، پنجشنبه گذشته رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان نمود: شورای رقابت هفته آینده فرمول قیمت گذاری خودرو را ارائه می نماید و قیمت خودرو بر اساس این فرمول مشخص می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8642

به "هیجانی وارد بازار خودرو نشوید، ضرر می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجانی وارد بازار خودرو نشوید، ضرر می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید