واکنش عراقچی به اظهارات هسته ای یک مقام ارشد ایرانی

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران : عراقچی گفت: همه تحریم هایی که در برجام به آنها اشاره شده باید برداشته گردد. همه تحریم هایی که در 4 سال گذشته درزمان آقای ترامپ گذاشته شده است. این ها باید برداشته گردد.

واکنش عراقچی به اظهارات هسته ای یک مقام ارشد ایرانی

سوال: کیودو به نقل از یک مقام ارشد ایرانی خبر داده که مقاومت در واشنگتن برابر تحریم های غیرهسته ای مانع اصلی پیشبرد مذاکرات در وین است؟

عراقچی: هر طرف مواضع خود را دارد. اگر این مواضع با هم انطباق داشت که احتیاج به این همه مذاکرات و گفت وگو نبود. تفاوت هایی بین مواضع طرفین وجود دارد. این طبیعت هر مذاکره ای است. مذاکره باعث می گردد که این مواضع به هم نزدیک تر گردد.کار ما نزدیک کردن مواضع دو طرف است. این کار سخت است زمان می برد. هر کس بر خواسته ها و مواضع خود پافشاری می نماید. آنچه به ما مربوط می گردد این است که همه تحریم ها باید برداشته گردد.همه تحریم هایی که در دوران آقای ترامپ اعمال شده و تحریم هایی که مطابق برجام باید برداشته گردد.مجموع این ها اگر برداشته گردد، خواست های ما تامین خواهد شد و جهت برای بازگشت باز می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13502

به "واکنش عراقچی به اظهارات هسته ای یک مقام ارشد ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عراقچی به اظهارات هسته ای یک مقام ارشد ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید