پرسپولیس باید مهاجم بگیرد، هافبک های تراکتور قدرتمند هستند

به گزارش سهندبلاگ، بهنام ابوالقاسم پور در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر که منجر به برد مقابل پارس جنوبی و شکست برابر تراکتور تبریز شد، گفت: برای آنالیز تاکتیکی پرسپولیس با راهنمایی گابریل کالدرون خیلی زود است. او چند هفته دیگر باید با پرسپولیس در لیگ برتر ادامه دهد تا بتوان درباره عملکردش در فوتبال ایران اظهار نظر کرد.

پرسپولیس باید مهاجم بگیرد، هافبک های تراکتور قدرتمند هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم هایی که دچار تغییر کادر فنی می شوند در طول فصل و با برگزاری بازی های رسمی می توانند خودشان را به هماهنگی لازم برسانند.

وی درباره دلایل پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس اضافه کرد: شاگردان مصطفی دنیزلی بسیار هماهنگ بازی کردند. هافبک های این تیم باعث شدند تا بازیکنان میانی پرسپولیس نتوانند پاس های سالم بدهند. همین موضوع باعث باخت پرسپولیس شد. میمبلا برای اولین بار در ترکیب تراکتور نهاده شد اما بازی بدون نقصی را از خود به نمایش گذاشت. او توپ ها را خیلی خوب قطع می کرد و با پاس های رو به جلوی خود باعث شد تا مدافعان پرسپولیس عقب بازی نمایند.

ابوالقاسم پور درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس اضافه کرد: دو موضوع را باید برای حل مشکل این تیم در امر گلزنی آنالیز کرد. نخست اینکه پرسپولیس به مهاجم احتیاج مبرم دارد و باید بازیکن خوبی برای خط حمله بگیرد. هرچند که لیست این تیم پر شده است و تنها در صورت خارج کردن نام نفرات فعلی می تواننند بازیکن جدید بگیرند. دوم اینکه علی علیپور و سایر مهاجمان جوان پرسپولیس هم باید خودشان را در موقعیت گل قرار دهند.

کارشناس فوتبال ایران درباره برگزاری دربی پایتخت در روز 31 شهریورماه امسال اضافه کرد: هرچه بازی های لیگ به صورت متوالی برگزار گردد جذابیت لیگ و آمادگی تیم ها هم افزایش پیدا می نماید. نباید برنامه بازی ها دچار وقفه گردد. بازی پرسپولیس و استقلال با توجه به بازیکنان و مربیانی که دارد قطعا مثل همواره برای طرفداران جذاب خواهد بود.

وی در سرانجام اعلام کرد: صحبت درباره تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند خیلی زود است اما من فکر می کنم امسال هم معین قهرمان به آخرین هفته های لیگ برتر خواهد کشید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3595

به "پرسپولیس باید مهاجم بگیرد، هافبک های تراکتور قدرتمند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید مهاجم بگیرد، هافبک های تراکتور قدرتمند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید