پوکت عنوان دومین ساحل برتر دنیا را از آن خود کرد

به گزارش سهندبلاگ، جزیره پوکت در تایلند، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار دنیا به شمار می رود و اخیرا پیروز شده است عنوان دومین ساحل برتر دنیا را از آن خود کند.

پوکت عنوان دومین ساحل برتر دنیا را از آن خود کرد

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

نشریه معتبر اخبار و گزارش دنیا ایالات متحده (US News & World Report)، جزیره پوکت در بانکوک را به عنوان دومین ساحل برتر دنیا معرفی نموده است و مردم آن بابت این جایزه به خود می بالند.

این جزیره به لطف شن های سفید، آب های زمردی و صخره های آهکی که توانسته میلیون ها گردشگر را در طول سال به تایلند بکشاند، مفتخر به کسب این عنوان از سوی این نشریه بین المللی مهم شده است. طبق گفته این مجله، پوکت قطعه کوچکی از بهشت در روی زمین است.

یوتاساک سوپارسورن، مدیر نهاد گردشگری تایلند (TAT) می گوید:

همه اهالی پوکت باید به خاطر دستیابی به چنین پیروزیتی افتخار نمایند، چراکه این جزیره را به عنوان یکی از معروف ترین مقاصد ساحلی دنیا معرفی نموده است. در واقع با توجه به تعداد مخاطبان و خوانندگان مجله اخبار و گزارش دنیا ایالات متحده و اینکه این افتخار از طرف این مجله به ما داده شده، خیلی شاد هستیم. پوکت در گذشته نیز پیروز به کسب جوایز معتبر متعددی بابت سواحلش شده بود و مایه بسی مباهات است که شناخت دنیا از آن روز به روز بیشتر می گردد.

پوکت همزمان با ارتقای مقامش در سطح سواحل دنیا، جاذبه های گردشگری جزیره را افزایش داده، به طوری که به سرعت خود را به عنوان یکی از قطب های کشتی های تفریحی در جنوب شرق آسیا تبدیل نموده است. این جزیره درواقع مانند یک تفریحگاه گرمسیری برای گروه های مختلف گردشگران است که می توانند همه نوع تفریحاتی که از یک جزیره انتظار می رود را در آن تجربه نموده و لذت ببرند. علاوه بر این، پوکت در سال 2015 به عنوان شهر آشپزی در لیست یونسکو نهاده شد و در راهنمای میشلن بانکوک، پوکت و فانگ نگا 2019 نیز گنجانده خواهد شد.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3030

به "پوکت عنوان دومین ساحل برتر دنیا را از آن خود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکت عنوان دومین ساحل برتر دنیا را از آن خود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید