پیروزی دلچسب پاس ناجا قم، نوروزنژاد: به کم تجربگی مان باختیم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، دومین ملاقات از پنجمین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز یکشنبه 23 آذرماه بین تیم های پاس ناجا قم و نفت و گاز گچساران برگزار گردید. در این ملاقات حساس که تا دقایق خاتمهی با تساوی 26 بر 26 در جریان بود، در آخرین ثانیه های بازی تیم پاس ناجا قم با به ثمر رساندن یک ضربه پنالتی نتیجه را به سود خود به خاتمه رساند و زمین مسابقه را به عنوان تیم برنده با نتیجه 27 بر 26 ترک کرد.

پیروزی دلچسب پاس ناجا قم، نوروزنژاد: به کم تجربگی مان باختیم

رضا سفیدگر، مربی پاس ناجای قم پس از فزونی تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت: بازی بسیار سنگینی بود تیم ما در مرحله قبل با اختلاف 6 گل این تیم را شکست داده بود. در این دوره بازی های سنگینی انجام دادیم و برابر ذوب آهن به نتیجه مساوی رسیدیم و بعد از آن بچه ها به لحاظ بدنی ضعیف تر شدند.

وی بیان داشت: خوشبختانه در دقیقه پایانی با تجربه خوب بازیکنانمان به فزونی رسیدیم. در 30 ثانیه پایانی بازی تایم استراحت گرفتیم در ثانیه های آخر تاکتیکی را به کار گرفتیم که خوشبختانه منجر به ضربه پنالتی و فزونی تیم ما در این بازی شد.

اصغر نوروز نژاد سرمربی نفت و گاز گچساران پس از شکست تیمش در این ملاقات گفت: این برد را به تیم قم تبریک می گویم. ما امروز یکی از بهترین بازی های خود را انجام دادیم اما متأسفانه چوب کم تجربگی مان را خوردیم. بازیکنان ما اکثراً از نوجوانان و جوانان هستند و به تجربه تیم قم و اشتباهات فردی خودمان باختیم. دقیقاً به کم تجربگی باختیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مورد آینده تیمش، یادآوری کرد: ما امیدواریم و آمده ایم که در لیگ بمانیم. همانطور که در دور رفت در تهران گفتیم در بازی های برگشت بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم و برابر دشتستان و قم زیبا بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11735

به "پیروزی دلچسب پاس ناجا قم، نوروزنژاد: به کم تجربگی مان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دلچسب پاس ناجا قم، نوروزنژاد: به کم تجربگی مان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید