پیروزی سخت نایب قهرمان آسیا مقابل کره جنوبی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال انتخابی المپیک توکیو در بخش مردان از امروز، سه شنبه به میزبانی چین شروع شد. 8 تیم برتر آسیا برای تک سهمیه صعود به المپیک 2020 با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

پیروزی سخت نایب قهرمان آسیا مقابل کره جنوبی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

دو تیم والیبال استرالیا (نایب قهرمان آسیا) و کره جنوبی امروز رو در روی هم قرار گرفتند که شاگردان لبدوف در استرالیا به سختی با نتیجه 3 بر 2 کره جنوبی را شکست دادند.

نتایج ست شماری:

* ست نخست: 25 بر 23 به سود کره جنوبی

* ست دوم: 25 بر 23 به سود استرالیا

* ست سوم: 26 بر 23 به سود استرالیا

* ست چهارم: 25 بر 20 به سود کره جنوبی

* ست پنجم: 19 بر 17 به سود استرالیا

در دیگر بازی امروز، تیم ملی قطر با نتیجه 3 بر صفر هند را شکست داد. 8 تیم برتر آسیا در دو گروه چهار تیمی رقابت می نمایند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد. تیم های استرالیا، کره جنوبی، قطر و هند در یک گروه و تیم های ایران، چین، چین تایپه و قزاقستان در گروه دیگر با هم رقابت خواهند کرد.

رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا از 17 تا 22 دی ماه برگزار می گردد و در سرانجام مسابقات تیم قهرمان راهی المپیک توکیو می گردد. به دلیل پنج ست شدن ملاقات دو تیم استرالیا و کره جنوبی بازی ایران و چین تایپه که قرار بود از ساعت 11:30 بر گزار گردد با تاخیر شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6006

به "پیروزی سخت نایب قهرمان آسیا مقابل کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت نایب قهرمان آسیا مقابل کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید