چرا همه خرید ملک در استانبول را سخت می دانند؟

به گزارش سهندبلاگ، بازار سرمایه گذاری در ایران دچار نوسان شدیدی شده است. بورس و ارز دیجیتال در این کشور به شدت افت نموده و دیگر جای ریسک کردن نیست. بنابراین بیشتر افراد برای سرمایه گذاری خرید ملک در استانبول یا هر شهر دیگری در ترکیه و کشورهای دیگر کوشش می نمایند.

چرا همه خرید ملک در استانبول را سخت می دانند؟

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این کار به نظر بیشتر کاربران، سخت و نشدنی است، اما ما برای شما راهکارها و نکاتی را آنالیز می کنیم که سخت کمتر و کمتر می گردد:

در ادامه به یکسری سوالات پرتکرار شما می پردازیم:

1. آیا خرید ملک در استانبول، کاری سخت و سخت است؟

2. آیا سرمایه گذاری در استانبول، سودآور است؟

3. شرایط خرید ملک در استانبول، چیست؟

4. برای خرید ملک در ترکیه چه نکات مهمی را باید رعایت کنیم؟

بعد از پاسخ به این سوالات، شما در شرایط بهتری برای تصمیم گیری قرار می گیرید و با دید بازتری به خرید ملک در ترکیه نگاه می کنید. کشور ترکیه، تنها کشور در جهانست که در دو قاره واقع شده است. این ویژگی، آن را از دیگر کشور متمایز نموده است. فرهنگ مردم ترکیه بسیار به ما نزدیک است. همین ویژگی باعث شده است که بسیاری از افراد این کشور را برای زندگی انتخاب می نمایند. زیرا بسیاری از ایده آل های خود را در ترکیه می توانند پیدا نمایند.

آیا خرید ملک در استانبول، کاری سخت و سخت است؟

هیچ کاری وجود ندارد که به راحتی انجام گردد. اما بسیاری از افراد خرید خانه در استانبول را یک کار نشدنی می دانند و گمان می نمایند که این اتفاق هرگر نخواهد افتاد. این تصور اشتباه است.

نکته بسیار مهم در اینجا این است که شما بدون خرید ملک و یا هر سرمایه گذاری، با پاسپورت ایران که اعتبار آن حداقل 6 ماه باشد، می توانید به مدت 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشید. با توجه به این نکته شما سه ماه زمان دارید.

دومین نکته وجود شرکت های املاک متنوع مانند آسیاملک در ترکیه است که به خرید آپارتمان در استانبول از صفر تا صد به شما یاری می نمایند. پس هیچ نگرانی در اینباره نداشته باشید.

مسئله مهمی که وجود دارد، نگرانی شما بابت سرمایه گذاری در کشوری غیر ایران است. از خود می پرسید، آیا این سرمایه گذاری به نفع من است؟ از کجا باید بدانم بعد از خرید خانه در استانبول ضرری نمی کنم؟ پاسخ این سوالات تماما این بستگی دارد که شما کجا و به یاریی چه تیمی، میخواهید این سرمایه گذاری را انجام دهید. انتخاب یک تیم مورد اعتماد که در این زمینه مهارت کافی داشته باشند، موضوع بسیار مهم است. حال میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم:

آیا سرمایه گذاری در استانبول، سودآور است؟

سرمایه گذاری در ترکیه مزایای بسیاری برای شما دارد. مهم ترین مزایا، دریافت اقامت کشور ترکیه است. شما می توانید بعد از 5 سال اقامت دائم دریافت کنید و از مزایای شهروندی ترکیه بهرمند شوید.

سوالی که پیش می آید این است، این مزایا برای ما چه سودی دربر خواهد داشت؟

· شما می توانید بعد از دریافت حق شهروندی با پاسپورت ترکیه به کشور های آرژانتین، برزیل، صربستان، اوکراین و ... بدون ویزا سفر کنید.

· می توانید اقامت کشورهای دیگر را به آسانی دریافت کنید.

· پاسپورت ترکیه جزء معتبر ترین پاسپورت های جهان است.

شرکت آسیاملک درباره خرید ملک در ترکیه و استانبول مثال جالبی را برای شما توضیح داده است:

((این سوال را با ذکر مثال برایتان توضیح می دهم. سال قبل یک ملک در ترکیه به قیمت 1 میلیون لیر خریداری کردم. لیر سال قبل به پول ایران حدود 1900 تومان بود. در نتیجه قیمت آن ملک 1.900.000.000 تومان بوده است. اکنون قیمت این ملک در حدود 1.300.000 لیر شده است که با لیر 3600 تومانی حدود 4.680.000.000 تومان یعنی حدود 2.800.000.000 تومان سود، البته اجاره ماهیانه 3.000 لیر را هم باید به این سود، اضافه کنید.))

شرایط خرید ملک در ترکیه چیست؟

خرید ملک در ترکیه شرایط خاصی ندارد و هرکسی می تواند در ترکیه خانه بخرد. با خرید ملک در ترکیه می توانید در تنها کشور آسیایی-اروپایی سرمایه گذاری کنید و سود زیادی را به دست آورید. شما با پاسپورت ایران و پول مورد احتیاج به ترکیه رفته و به یاری تیم های باتجربه، یک سرمایه گذاری فوق العاده را استارت بزنید.

حال که جواب پرسش های خود را گرفتید در این بخش می خواهیم چند نکته قبل از اقدام به خرید ملک در ترکیه را برای شما آنالیز کنیم:

نکات ضرروی قبل از خرید ملک در استانبول

باید این را بدانید، برترین راه و راحت ترین راه سرمایه گذاری که در بین مهاجران رواج دارد خرید ملک در ترکیه است. با مبلغ 250.000 دلار می توانید اقامت کشور ترکیه و پاسپورت این کشور را برای خودتان، همسر و فرزندان زیر 18 ساله خود بدست آورید.

در ابتدا این مبلغ برای شما زیاد به نظر می رسد، اما این را از یاد نبرید سودآوری آن در دراز مدت بسیار زیادتر از آن چیزی که فک می کنید است.

یکی از برترین و مهاجرپذیرترین شهرهای ترکیه، استانبول است. این شهر از گذشته تا به امروز دچار تحولات و پیشرفت های زیادی شده است. این پیش بینی درباره استانبول صادق است که در چند سال آینده به یکی از برترین شهرهای توریستی در جهان می گردد. بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید ملک در استانبول است، زیرا در سال های آینده می توانید سود زیادی را از این طریق به دست آورید.

اکنون جواب تمام سوالات خود را گرفتید و ابهاماتی که در این رابطه داشتید بر طرف شد و دانستید که هر فردی می تواند در ترکیه سرمایه گذاری کند و ملک بخرد، بنابراین اکنون برترین زمان است که خود را برای یک سرمایه گذاری پربازده، آماده کنید.

منبع: چمدان
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14509

به "چرا همه خرید ملک در استانبول را سخت می دانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا همه خرید ملک در استانبول را سخت می دانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید