کارخانه: پیشنهاد من برگزاری لیگ برتر در دو گروه و به صورت متمرکز است

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: برگزاری متمرکز مسابقات، کاری است که فدراسیون های هندبال و کشتی هم برای کاهش تعداد سفرها و ریسک ابتلا به کرونا انجام داده اند.

کارخانه: پیشنهاد من برگزاری لیگ برتر در دو گروه و به صورت متمرکز است

مصطفی کارخانه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آغاز مجدد لیگ برتر والیبال گفت: تعطیلی لیگ و نظرخواهی از تیم ها اقدام بجا و درستی بود که توسط فدراسیون انجام شد. همه والیبال ایران در حال آلوده شدن به ویروس کروناست و اگر پروتکل ها و قوانین سختگیرانه وضع نگردد، فراگیری این ویروس بیشتر شده و در مرحله بعد، شاهد تعطیلی 2 ماهه لیگ خواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: پیشنهاد من برگزاری لیگ برتر در دو گروه و به صورت متمرکز در تهران است. تیم های تهرانی، تماشاگری ندارند و به همین خاطر در برگزاری متمرکز مسابقات ذینفع نیستند. تهران به اندازه کافی سالن و هتل دارد و می تواند میزبان لیگ باشد. برگزاری متمرکز مسابقات، کاری است که فدراسیون های هندبال و کشتی هم برای کاهش تعداد سفرها و ریسک ابتلا به کرونا انجام داده اند.

کارخانه گفت: هیچکدام از تیم های لیگ فزونی به دلیل وجود شرایط کرونا و درگیری با این ویروس، تیم کامل خود را در اختیار نداشتند و صد درصد آماده نیستند. برای مثال، ما 40 روز امیر حسینی را در اختیار نداشتیم و خود من هم برای مدتی بیمار بودم. در خصوص این قضیه بر طبق احساسات نمی توان تصمیم گرفت و باید سلامت جامعه و خانواده بازیکنان و همه کسانی که با والیبال درگیر هستند در نظر گرفته گردد.

وی در انتها گفت: امیدوارم همه تیم ها، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند چون اگر این قوانین به دقت اجرا نگردد، باز هم شاهد درگیری بازیکنان و کارد فنی با این ویروس خواهیم بود. به جا ماندن تلفات جانی در لیگ والیبال، جبران ناپذیر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10742

به "کارخانه: پیشنهاد من برگزاری لیگ برتر در دو گروه و به صورت متمرکز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: پیشنهاد من برگزاری لیگ برتر در دو گروه و به صورت متمرکز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید