کریمیان: تراکتور انگیزه قهرمانی نداشت، نتیجه نگرفتن تیم تحت تاثیر بی ثباتی مدیریت است

به گزارش سهندبلاگ، بازیکن سابق تراکتور از عملکرد فنی این تیم در ملاقات سوپرجام انتقاد کرد.

کریمیان: تراکتور انگیزه قهرمانی نداشت، نتیجه نگرفتن تیم تحت تاثیر بی ثباتی مدیریت است

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت فوری از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور در ملاقات سوپرجام فوتبال ایران با تک گل عیسی آل کثیر مغلوب پرسپولیس شد تا سومین جام فصل تیم تبریزی نیز از دست برود و این تیم تنها کور سوی امیدی به لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

مهدی کریمیان، بازیکن سابق این تیم در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد عملکرد تراکتور در این ملاقات گفت: بازی خوبی بود. دو تیم یک فرق عظیم داشتند و آن این بود که پرسپولیس برای بردن جام آمده بود و تراکتور صرفا آمده بود که در یک بازی شرکت کند و برود. انگیزه ای در عملکرد شاگردان خطیبی مشاهد نمی شد و تراکتور تیمی نبود که بتواند برنده میدان باشد.

وی ادامه داد: تنها امید آن ها این بود که بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشد تا شاید با شانس و اقبال، بتوانند این جام را کسب نمایند. کسب سوپرجام می توانست انگیزه خوبی برای ادامه فصل تراکتور باشد تا بازیکنان برای کسب سهمیه، با اشتیاق بیشتری بجنگند اما این گونه نشد. البته تراکتور کمی هم بدشانسی داشت. مصدومیت خانزاده، هادی محمدی و اکبر ایمانی و آماده نبودن آن ها در این ملاقات سبل شد تا تراکتوری ها خیلی خوب نباشند و قافیه را به پرسپولیس و شاگردان گل محمدی واگذار نمایند.

کریمیان در مورد از دست رفتن سومین جام تراکتور گفت: به نظر نمی رسد سال جاری دست آن ها به جام برسد و چون تیم خطیبی از لحاظ مهره ای قابل مقایسه با النصر نیست. متاسفانه این نتیجه نگرفتن بیشتر تحت تاثیر مدیریت و نداشتن ثبات بود. فرایند جدایی بازیکنان عظیم از مدت ها قبل استارت خورده بود و در چنین بازی مهمی، دست سرمربی در پوست گردو بود و تیم خالی از بازیکن بود. برخی از بازیکنان را من نمی شناختم و این برای تیمی که می خواهد جام کسب کند اصلا جالب نیست. بهتر است مدیریت باشگاه، اول اولویت بندی کند و هدف خود را برای تیم داری تعیین کند و سپس تصمیم بگیرد که چه خرجی را برای باشگاه انجام دهد. این طرفداران گناه دارند و حق شان چنین چیزی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14061

به "کریمیان: تراکتور انگیزه قهرمانی نداشت، نتیجه نگرفتن تیم تحت تاثیر بی ثباتی مدیریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمیان: تراکتور انگیزه قهرمانی نداشت، نتیجه نگرفتن تیم تحت تاثیر بی ثباتی مدیریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید